Mercedes dåbskage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.523 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. august 2010

W&M <3

Så fik jeg lavet Mercedes dåbskage. Den blev nu meget god.

Det er nemme lagkagebunde med hvid chokolade mousse og bærsymfoni mousse.

Fik meget ros af familie og venner.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

maj2011

hvor er den bare fin :-)

Anmeld

15. august 2010

Dot D

Uhmmm den ser god ud, rigtig flot. Jeg ville ønske, at jeg kunne lide hvid chokolade, der er så mange gode kombinationer man kan lave med det

Anmeld

15. august 2010

W&M <3

maj2011 skriver:

hvor er den bare fin :-)

Tuisend tak

Anmeld

15. august 2010

W&M <3

Dot D skriver:

Uhmmm den ser god ud, rigtig flot. Jeg ville ønske, at jeg kunne lide hvid chokolade, der er så mange gode kombinationer man kan lave med det

Tak og ja det smagte også vildt godt og alle kunne lide den

man kan nemlig lave mange kombinationer med hvid chokolade mousse, så det er ikke sidste gang jeg har gjort det.

Anmeld

15. august 2010

Silas&Mille

Hvor er den bare flot.

Et hurtigt spørgsmål: vuggen har jeg nu set på flere kager, har du selv lavet din? og er det nemt at lave sådan en vugge?

Hov det blev til to spørgsmål

Anmeld

15. august 2010

Dot D

WilliamsMor skriver:

Tak og ja det smagte også vildt godt og alle kunne lide den

man kan nemlig lave mange kombinationer med hvid chokolade mousse, så det er ikke sidste gang jeg har gjort det.

Det kan være at jeg bare må lære at kunne lide det, for synes altså det er nemmest at lave kager med noget man selv kan lide

Anmeld

15. august 2010

W&M <3

MoriSverige skriver:

Hvor er den bare flot.

Et hurtigt spørgsmål: vuggen har jeg nu set på flere kager, har du selv lavet din? og er det nemt at lave sådan en vugge?

Hov det blev til to spørgsmål

Tusind tak

Ja vuggen har jeg lavet selv, MEN fik hjælp af KatrineR som også lige har lavet en dåbskage. Hun er super dygtig.  Den er ikke svær og lave men kunne ikke have gjort det uden hjælp.

Anmeld

15. august 2010

W&M <3

Dot D skriver:

Det kan være at jeg bare må lære at kunne lide det, for synes altså det er nemmest at lave kager med noget man selv kan lide

Hehe ja det jo det.

Ville heller ikke lave en kage hvor der var noget i jeg ikke kunne lide. Du må bare spise det nok gange

Anmeld

15. august 2010

MoarTNoah

Den er da blevet super sød! din fjerde kage, og så er den blevet så flot! til dig søde!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.