onsdagsvejning den 09.07.08

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2008

Honningblomst

Mini Mouse skriver:

Eva skriver:

Mini Mouse skriver:

har tabt mig 1.2kg på 14 dage

Hvor meget vejede du da du startede det her vægttabs-noget...hvis jeg må spørge...???:)

da jeg statede i efteråret på kur vejende jeg 82kg.

Ok...tænkte bare du snart måtte have tabt en del...:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

Pia.

Lidt sjovt for jeg havde tænkt på det samme... - du (Sanne) må være den der er nået længst i denne her kur og har tabt mest... hvad er dit samlede tab... husker bare hvor meget du tabte i stareten... (misundelse er en grim ting *GG* ;))

Tillykke med det ind til nu...

Knus Pia, som håber at melde sig ind igen meget snart... :)

Anmeld

10. juli 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Lidt sjovt for jeg havde tænkt på det samme... - du (Sanne) må være den der er nået længst i denne her kur og har tabt mest... hvad er dit samlede tab... husker bare hvor meget du tabte i stareten... (misundelse er en grim ting *GG* ;))

To sjæle...:) igen igen...vi må kunne tælle tilbage...er det ni gange I har vejet jer. Mindes at i starten var det et par kilo..så det må da være 15 kg hun har tabt....ja, misundelse er en grim ting..;)
Knus Eva...som stadig gerne vil tabe tre kilo...men som så meget andet, så går det op og ned med vægten også..-griner-

Anmeld

10. juli 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

To sjæle...:) igen igen...vi må kunne tælle tilbage...er det ni gange I har vejet jer. Mindes at i starten var det et par kilo..så det må da være 15 kg hun har tabt....ja, misundelse er en grim ting..;)
Knus Eva...som stadig gerne vil tabe tre kilo...men som så meget andet, så går det op og ned med vægten også..-griner-

Hvem der bare havde tabt 15 kilo... vildt flot... ja hvis man lægger det hele sammen så er det vel så meget... kunne være sjovt at høre hvor meget alle hver især har tabt nu.... tror da klart hun ligger på første pladsen...

Knus Pia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.