Tøser se min trold !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.539 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Risen

Er hun ikke fin?! - hun vejede 2600 ved fødslen og var 50 lang.. Nu vejer hun 4300 og er 57 lang ! Det går bare stærkt.. Hvad med jeres hvad er de oppe på? Må vi se et fødslen og nu  billede?

Det første billede 2 uger gammel 

Det andet billede 6 uger gammel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

NoName

Hvor er hun fiiiin søde...

Jeg er ikke lige klar over hvad min Caroline vejer idag, men får SP på onsdag, så skal jeg med glæde fortælle det til jer alle sammen... men hun vejede 3210 ved fødslen.

Anmeld

15. august 2010

Anne85

Risen skriver:

Er hun ikke fin?! - hun vejede 2600 ved fødslen og var 50 lang.. Nu vejer hun 4300 og er 57 lang ! Det går bare stærkt.. Hvad med jeres hvad er de oppe på? Må vi se et fødslen og nu  billede?

Det første billede 2 uger gammel 

Det andet billede 6 uger gammel

åhhh hvor er hun fin og hold da op en flot vægtstigning Ved ikke hvad Nynne vejer... skal til 5 ugers på onsdag... men mon ikke hun er oppe omkring de 5 kg
Vejede 3,6 ved fødslen

Billede 1 - 11 dage
Billede 2 - 25 dage
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2010

Risen

noname skriver:

Jeg er ikke lige klar over hvad min Caroline vejer idag, men får SP på onsdag, så skal jeg med glæde fortælle det til jer alle sammen... men hun vejede 3210 ved fødslen.

Det vil vi glæde os til ! 

Anmeld

16. august 2010

Risen

Anne85 skriver:

åhhh hvor er hun fin og hold da op en flot vægtstigning Ved ikke hvad Nynne vejer... skal til 5 ugers på onsdag... men mon ikke hun er oppe omkring de 5 kg
Vejede 3,6 ved fødslen

Billede 1 - 11 dage
Billede 2 - 25 dage

Nå hvor er hun sød den lille nynne - bynne pige ! Også en kæmpe vægtstigning fra hendes side af.. Super flot.. dejlige runde kinder. hihi

Anmeld

16. august 2010

Anne85

Risen skriver:

Nå hvor er hun sød den lille nynne - bynne pige ! Også en kæmpe vægtstigning fra hendes side af.. Super flot.. dejlige runde kinder. hihi

Ha ha... Sjovt du skriver det... Hendes storebror er i en eller anden sprog fase lige pt hvor der skal rimes på ALT så han kalder hende Nynne-bynne-lynne men ja hun har nogen ordentlige kinder allerede er spændt på hvad vægten siger.

Anmeld

16. august 2010

Anne85

noname skriver:

Snyd!!!! hvorfor får du sp der? Jeg fik da hun var en uge og så får jeg først igen når hun er to mdr

Anmeld

16. august 2010

NoName

Anne85 skriver:

Snyd!!!! hvorfor får du sp der? Jeg fik da hun var en uge og så får jeg først igen når hun er to mdr

Havde SP 2 dage efter vi kom hjem fra sygehuset, men det var en ferie afløser. Så vores "rigtige" SP ville gerne se hende inden vi skal til 5 ugers hos lægen... og det skal hun da få lov til... hi hi hi

Anmeld

16. august 2010

3xM

lækker lækker pige

Anmeld

16. august 2010

Anne85

noname skriver:

Havde SP 2 dage efter vi kom hjem fra sygehuset, men det var en ferie afløser. Så vores "rigtige" SP ville gerne se hende inden vi skal til 5 ugers hos lægen... og det skal hun da få lov til... hi hi hi

Snyd snyd snyd Min havde også ferie så jeg havde også bare en afløser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.