3. gang skulle også lige prøves :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Lon1976

Tak alle sammen - selvom det ikke ændre på situationen er det altid rart med støtte og opbakning herinde fra - Det varmer virkeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

tinasmor

Har prøvet det samme. Det er frygteligt!! Jo flere gange det sker, jo mere bange og nervøs bliver man. Ih hvor jeg føler med dig!!!

Anmeld

15. august 2010

Lon1976

tinasmor skriver:

Har prøvet det samme. Det er frygteligt!! Jo flere gange det sker, jo mere bange og nervøs bliver man. Ih hvor jeg føler med dig!!!

Ja det gør mere og mere ondt for hver gang.

Jeg har dog en søn på 10 år og gud hvor jeg elsker ham (det fortæller jeg ham også) men ville rigtig gerne have et barn mere og så med min nye mand.

Anmeld

16. august 2010

Smilendesussi

Øv, jeg er rigtig ked af, at I skulle opleve det for 3. gang også. Det er virkelig hårdt. Jeg har prøvet MA i marts, SA i juli og er nu gravid igen.

Jeg følte mig så magtesløs de andre gange, så nu drikker jeg de der babyklister dråber og håber den lille bliver derinde denne gang.

Har I fået noget af vide omkring udredning? Hvad består det af?

Knus herfra

Anmeld

17. august 2010

Lon1976

Smilendesussi skriver:

Øv, jeg er rigtig ked af, at I skulle opleve det for 3. gang også. Det er virkelig hårdt. Jeg har prøvet MA i marts, SA i juli og er nu gravid igen.

Jeg følte mig så magtesløs de andre gange, så nu drikker jeg de der babyklister dråber og håber den lille bliver derinde denne gang.

Har I fået noget af vide omkring udredning? Hvad består det af?

Knus herfra

Ej hvor dejligt at hører fra dig, har sådan tænkt på dig og så er du endda allerede blevet gravid igen - KANONT!  Jeg krydser for at det kommer til at ende godt og at det virker det der klister

Vi venter på at skulle modtage nogle papirer som vi skal udfylde og herefter skulle vi blive indkaldt til en samtale, andet ved jeg ikke. Hvis lægen sagde mere om det i søndags, så fik jeg ihvertfald ikke fat i det - gud hvor er det ikke nemt. Nu er det så sket og man kan jo ikke lave om på det, men er bare så trist og træt hele tiden. Lige nu orker jeg ikke flere forsøg - ser lige hvad udredningen indebærer og så må vi tage den der fra.

Hvor langt er du henne??

Knus

Anmeld

17. august 2010

Heidi85

Din stakkel  Det er jeg utrolig ked af at høre er sikker på det nok skal lykkes for dig... Sender dig en million varme tanker og knus

Anmeld

17. august 2010

Mathilde

Det må være frygteligt hårdt for jer håber det lykkes for jer næste gang

Stort kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.