ingen veninder mere efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. oktober 2010

Mathilde

MiKKeL'sMoR skriver:

jeg læste lige dit svar, og sys jeg læser mere og mere om kvinder med børn mister deres veninder så snart de blir mødre... forstår det simpelthen ikke.. jeg har ik mistet nogen veninder, og det er jeg utrolig glad for... men det må sku være hårdt at miste dem man regnede med altid ville være der... havde dine veninder ik selv børn el.?

Nej ingen af mine veninder havde børn, da jeg fik Celina. Én af dem har dog netop fået barn.

Jeg har da fået kontakt med andre der har børn gennem mødregruppe.... men det er ret generalt, at det er mig der skal holde kontakten ved lige og det orker jeg bare ikke i længden.

Jo det er da hårdt, når jeg kommer til at tænke på, at der mangler nogle veninder i mit liv!

Min kærestes venner er også faldet fra. Allesammen der har ikke været en eneste for at se hans datter, som nu er 15 mdr. Trist!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2010

Heidisbebs

ærgeligt du bor så langt væk... mine venner smuttede også da jeg fik barn, på nær et par stykker.... deres begrundelse var at nu var deres børn så store så de ville hellere ud og se noget /i  byen, end sidde hjemme i weekenderne..... så hvis der er nogen på fyn, så sig endelig til :-)

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Nej ingen af mine veninder havde børn, da jeg fik Celina. Én af dem har dog netop fået barn.

Jeg har da fået kontakt med andre der har børn gennem mødregruppe.... men det er ret generalt, at det er mig der skal holde kontakten ved lige og det orker jeg bare ikke i længden.

Jo det er da hårdt, når jeg kommer til at tænke på, at der mangler nogle veninder i mit liv!

Min kærestes venner er også faldet fra. Allesammen der har ikke været en eneste for at se hans datter, som nu er 15 mdr. Trist!

Sådan er det også med min mands venner. Jeg valgte jo så at flytte til jylland men havde da håbet man stadig kunne holde kontakten men sådan skulle det ikke være. 

Og ja det er træls for personlig savner jeg sgu mine veninder. bare det at tage ud om aften i biffen eller ud og spise eller noget uden mand og børn det savner jeg sgu. 

Anmeld

22. oktober 2010

AA10

babymusen skriver:

nogen som vil snak med mig..

jeg har en datter på snart 1 år og ja mine gamle venner/veninder

har ik tid siger de hele tiden..

det gjort mig utrolig ked af det og brugt meget tid på det..

jeg er 26 år og bor i kbh ...

går hjemme og søger job...

hey....

du skriver bare jeg er også fra kbh og har stort set ingen veninder... har dog ingen børn endnu, venter mit første til feb.

Anmeld

22. oktober 2010

Mathilde

Diana... skriver:

Sådan er det også med min mands venner. Jeg valgte jo så at flytte til jylland men havde da håbet man stadig kunne holde kontakten men sådan skulle det ikke være. 

Og ja det er træls for personlig savner jeg sgu mine veninder. bare det at tage ud om aften i biffen eller ud og spise eller noget uden mand og børn det savner jeg sgu. 

Det er bare så synd!

Frederiks venner faldt allerede fra, da han ikke gik i byen med dem hele tiden, fordi han flyttede sammen med mig. Men han flyttede nu kun 40min. kørsel væk. Da en af hans venner fik barn, kom han endda med en gave.....men han kom aldrig og så Celina kan blive helt ked af det på hans vegne, nu hvor jeg tænker over det..

Og ja, man har da brug for veninder. Måske kan man ikke ses så ofte mere, men så har man bare brug for at vide, at de stadig er der. Det er da vigtigt at have en man kan betro sig til ud over sin mand. (og baby.dk)

Anmeld

22. oktober 2010

Diana...

Mathilde skriver:

Det er bare så synd!

Frederiks venner faldt allerede fra, da han ikke gik i byen med dem hele tiden, fordi han flyttede sammen med mig. Men han flyttede nu kun 40min. kørsel væk. Da en af hans venner fik barn, kom han endda med en gave.....men han kom aldrig og så Celina kan blive helt ked af det på hans vegne, nu hvor jeg tænker over det..

Og ja, man har da brug for veninder. Måske kan man ikke ses så ofte mere, men så har man bare brug for at vide, at de stadig er der. Det er da vigtigt at have en man kan betro sig til ud over sin mand. (og baby.dk)

Ja helt enig det er sgu synd. Og hold op hvor jeg synes det er tarveligt af vennen når han i det mindste prøvet 

Ja gu har man det selv om ens mand betyder meget for en så er det sgu bare ikke altid nok. 

Anmeld

22. oktober 2010

Hollybaby

babymusen skriver:

Hej

Øv nogle dårlige veninder! Mine veninder ser jeg dog heller ikke særlig tit, da de alle har så travlt med skole, job og gå i byen. Så det kender jeg alt til! jeg selv er på barsel endnu, med min datter på 9 måneder. kan se vi bor tæt på hinanden. skriv endelig

Anmeld

22. oktober 2010

Laura.

MoarTNoah skriver:

Jeg tror næsten det er en "epiddemi".. har snakket med flere af mine veninder med børn osse og de siger osse at de eneste de har tilbage nu er dem som også har børn..

jeg forstår ikke hvorfor det er at børn "afskrækker" veninder/vennerne væk..

Hmm.. trist er det ihvertfald.. men det var nu helt anderledes med min veninde da hun fik sin søn.

Vi var konstant sammen mens hun var gravid og jeg tog ofte med i byen for at handle eller bare ose i forretninger. Hyggeligt havde vi det og talte også meget sammen til hverdag.

Da hun føder sin søn, bliver det straks anderledes... Hun var ikke længere interesset i hvordan jeg havde det, og ville ikke skrive til mig mere...

Jeg skrev fx. tit til hende og spurgte til hende og den lille, men hun svarede bare kort og afsluttende. Jeg forstår godt at man ikke har særlig meget tid til venner og familie i starten, men at når hun alligevel svarede på en sms, kunne hun godt lige bruge 20 sek. mere på at spørge til mig..

Så det mistede hun mig på.. hørte aldrig fra hende og det var jeg selvfølgelig ked af..

Men hvor er det altså bare ærgeligt at høre..

Anmeld

22. oktober 2010

Millzi

Mathilde skriver:

Det er jeg ked af a høre, det må være hårdt at miste dem man troede altid ville være der... sådan burde det ikke være.. børn er super skønne  men ja, vi er alle forskellige og nogen er bare ik på det stadie endnu desværre... men så er det godt at os med børn gerne vil andre med børn, og bonus er jo at vores børn får mange andre at lege med  

Anmeld

11. februar 2011

as84

babymusen skriver:

Hej med dig

Jeg vil da gerne snakke med dig. Jeg bor også i kbh og er 26. Går hjemme på barsel med min søn på 5 mdr. Jeg har en datter på 3år og en mand på 30år

så skriv endelig til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.