Julemanden, nissen, tandfeen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2010

B&J

Ja kan i komme på flere???

Hvornår fortalte i jeres  børn i de ikke er til eller opdagede de det selv???

Ja min dreng er kun 5mdr men noget mig og kæresten kom til af snakke om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

twinboys

B&J skriver:

Smiler det samme indlæg havde jeg inde for mindre end en måned siden og ja jeg kom frem til at det er noget børn selv skal komme og spørge om, når de får mistænke til at de ikke findes... og så får de svaret...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

B&J

twinboys skriver:

Smiler det samme indlæg havde jeg inde for mindre end en måned siden og ja jeg kom frem til at det er noget børn selv skal komme og spørge om, når de får mistænke til at de ikke findes... og så får de svaret...

Majbritt

det havde vist gået mine øjne forbi men 1000 tak for svaret..

Anmeld

15. august 2010

karina1980

B&J skriver:

her tror den store på 9 år ikke på julemanden, det forsvandt det år han kom i skole, faktisk tror han ikke på noget af det, han ved godt det mig, men holder troligt fast i traditionerne for, det er jo hyggeligt som han siger

den bette på 6 år tror stadig på det hele og det ikke fordi mine svigerforældre ikke har forsøgt at ødelægge hendes illusion omkring det, men hun fastholder den altså.

men mon ikke det ændre sig i løbet af det næste års tid, uanset hvad så forsætter vi med traditionerne om de ved det eller ej, jeg fik da også selv gave fra julemanden da jeg var 17 år og der fortalte jeg da selv min mor hvad hun skulle købe til mig

Anmeld

15. august 2010

twinboys

B&J skriver:

det havde vist gået mine øjne forbi men 1000 tak for svaret..

Smiler ja jeg ser heller ikke alle indlæg...

Ønsker dig en dejlig dag...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Nu er lucas kun 18 måneder men her er der noget han selv må komme frem til og komme og spørge når han får mistanke. Jeg tror på det bedre de selv opdager det nå der er klar end at vi skal komme og fortælle dem det før vi ved om de er klar til ikke at tror på det eller ikke. Det er jo sund for dem at have deres fantasier og tro på noget så her må det komme af sig selv 

Anmeld

15. august 2010

Dansker i England

Er der virkelig nogen børn i Danmark, der tror på julemanden? Man får jo sine gaver juleaften - og ikke julemorgen, som man gør i nogle andre lande.  

Jeg er ikke selv opvokset med at tro på nogen af de ovenstående, og min datter kommer heller ikke til at lære/tro på dem.

Anmeld

15. august 2010

wamse

Dansker i England skriver:

Er der virkelig nogen børn i Danmark, der tror på julemanden? Man får jo sine gaver juleaften - og ikke julemorgen, som man gør i nogle andre lande.  

Jeg er ikke selv opvokset med at tro på nogen af de ovenstående, og min datter kommer heller ikke til at lære/tro på dem.

Det gør vel ingen forskel på om børnene tror på julemanden om det er om aftenen eller næste morgen man får gaverne? Min datter tror da helt klart på julemanden og alt den magi/mystik der omgiver ham. Mine drenge troede også på ham til nogen fortalte dem noget andet ;-) Men de gør lige så meget op i at fortælle om julemanden til min datter, som jeg gør. Tandfeen kommer også på besøg her når min datter begynder at smide tænderne.

Anmeld

15. august 2010

L.J.L

Min søn skal da helt klart tro på julemanden, der er da ikke noget bedre end at se spændingen i deres store runde øjne, når man fortæller at julenissen var forbi med gaver i nat!

Jeg kan selv huske magien ved julen da jeg var helt lille

Anmeld

15. august 2010

Sommerfuglelarven

Min datter på 4 år tror heldigvis stadig på Julemanden, tandfeen osv., og det håber jeg da varer ved nogle år endnu, da det er så hyggeligt. Men der er desværre nogle større børn i familien, som altid kommer med kommentarer som "Julemanden findes altså ikke" osv., hvor min datter så siger "Johov, ikke også mor?" - og der bekræfter jeg hende i det, og siger at Julemanden findes, så længe man tror på at han findes.

Hun får små gaver af Julemanden hver morgen fra 1.-24. december, dem hun får juleaften, det er fra familie og venner, det ved hun godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.