Hej Tanja
Øv med de smerter
...Men tror du ikke bare det er fordi din krop er ved at give efter for den ektra plads baby efterhånden har brug for?. Måske husker jeg forkert, men jeg synes at mindes at du før har skrevet at du er en meget aktiv (sport) pige - veltrænet og i god form? - Umiddelbart er det jo super godt, men min oplevelse er faktisk nogen gange lidt det modsatte for netop derfor ligger jeg MEGET mærke til at jeg efterhånden er tynget af graviditeten
Jeg gik fra at ride flere heste hver dag, gik lange ture, og var i det hele tiden igang konstant. Jeg rider ikke mere fordi jeg synes det efterhånden er for farligt, men går ture så meget som jeg kan...og jeg synes bare at jeg har ondt overalt og at min krop er ved at falde fra hinanden! - det gør ondt i hoften, maveskindet, lænden, ryggen, har svært ved at trække vejret hvis jeg bukker mig ned (pga maven)...og ja...er bare besværet!
Jeg håber ikke at besværet bliver større (det gør det jo nok), men er faktisk ved at være glad for at der kun er 7 uger til barsel...
Anmeld