Smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Hejsa tøser

Ja, så er man vist blevet lidt ramt af, at rende rundt med den lille guldklump i maven.

Har fået MEGA mange smerter hen over mit skamben mv. Det er bare ikke sjovt og slet ikke når man nu har ferie sammen med manden og jeg som ellers havde håbet på, at ferie kunne bruges til at sætte lidt gang i sexen igen... men han skal bare lige prøve på at røre mig...
Skal til læge på tirsdag, håber bare at hun siger, at det går i sig selv igen, da jeg bare slet ikke kan overskue tanken om bækkenløsning eller andre gener. Der er bare for lang tid tilbage til d. 24. november.

Hele min maven er også generet af ømhed, da der virkelig er ved at ske noget med den... den har totalt ændret udsende i løbet af den sidste uge... er kommet til at strutte mere for oven end tidligere og det er jo SUPER dejligt at man kan se at der sker noget, men oven i de smerter jeg har over skambenet er det lidt øv...

Nu vi jeg bare håbe at jeg kan få lov at nyde resten af ferie og så kan jeg jo tænke på at der kun er 5 uger og 2 dage til jeg går fra på barsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Sky

Hej Tanja

Øv med de smerter ...Men tror du ikke bare det er fordi din krop er ved at give efter for den ektra plads baby efterhånden har brug for?. Måske husker jeg forkert, men jeg synes at mindes at du før har skrevet at du er en meget aktiv (sport) pige - veltrænet og i god form? - Umiddelbart er det jo super godt, men min oplevelse er faktisk nogen gange lidt det modsatte for netop derfor ligger jeg MEGET mærke til at jeg efterhånden er tynget af graviditeten

Jeg gik fra at ride flere heste hver dag, gik lange ture, og var i det hele tiden igang konstant. Jeg rider ikke mere fordi jeg synes det efterhånden er for farligt, men går ture så meget som jeg kan...og jeg synes bare at jeg har ondt overalt og at min krop er ved at falde fra hinanden! - det gør ondt i hoften, maveskindet, lænden, ryggen, har svært ved at trække vejret hvis jeg bukker mig ned (pga maven)...og ja...er bare besværet!

Jeg håber ikke at besværet bliver større (det gør det jo nok), men er faktisk ved at være glad for at der kun er 7 uger til barsel...

Anmeld

16. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Sky skriver:

Hej Tanja

Øv med de smerter ...Men tror du ikke bare det er fordi din krop er ved at give efter for den ektra plads baby efterhånden har brug for?. Måske husker jeg forkert, men jeg synes at mindes at du før har skrevet at du er en meget aktiv (sport) pige - veltrænet og i god form? - Umiddelbart er det jo super godt, men min oplevelse er faktisk nogen gange lidt det modsatte for netop derfor ligger jeg MEGET mærke til at jeg efterhånden er tynget af graviditeten

Jeg gik fra at ride flere heste hver dag, gik lange ture, og var i det hele tiden igang konstant. Jeg rider ikke mere fordi jeg synes det efterhånden er for farligt, men går ture så meget som jeg kan...og jeg synes bare at jeg har ondt overalt og at min krop er ved at falde fra hinanden! - det gør ondt i hoften, maveskindet, lænden, ryggen, har svært ved at trække vejret hvis jeg bukker mig ned (pga maven)...og ja...er bare besværet!

Jeg håber ikke at besværet bliver større (det gør det jo nok), men er faktisk ved at være glad for at der kun er 7 uger til barsel...

Hejsa...

Nej, sports pige, kan man ikke just kalde mig.

I dag har jeg det meget bedre...men jeg kan godt mærke at min krop sætter nogle begrænsninger.

Jeg er begyndt at lægge en del løft over til manden, da dem har jeg ikke ikke så godt med.

TeeJay

Anmeld

17. august 2010

Sky

he he nej den havde jeg så fået galt i halsen...

Sportspige eller ej! - jeg tror bare at ens krop GØR ondt når den skal lave plads til baby

Knus Sky

Anmeld

20. august 2010

Tanja Hedelund Jensen

Var til læge i tirsdags - alm. tjek uge 25 - hun skrev begyndende bækkenløsning, så det er ikke så fedt, men hun gav mig en seddel med gode råd, så jeg har prøvet at rette mig efter, men det er svært at huske det hele hele tiden.

Jeg havde en rigtig god dag i går, men igen i dag har jeg en del smærter...øv øv

Er er spændt på at skulle på arbejde på mandag efter 14 dages ferie, men nu må vi se hvad der sker... har heldigvis en meget fleksibel arbekdsplads.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.