Dåbskage og sommerkage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.094 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Ploffer

Min datters dåbskage jeg lavede sammen med min søster. Hun lavede dyrene og blomsterne. Det havde jeg simpelthen ikke tid til

Nederste kage er med verdens nemmeste chokoladekage, hvid chokoladecreme og hindbærfromage. Øverste kage er med lyse bunde, mocca creme og syrlig abrikosfromage.

Den gule sommerkage er en prøvekage på smags kombinaionen med mocca og abrikos 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor er de flotte

Anmeld

15. august 2010

E.T

meget fine og kreative

Anmeld

15. august 2010

Dot D

Hvor er de fine Kan godt lide temaet med alle de dyr

Anmeld

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Mums hvor ser de lækre ud. Og rigtig fine

Anmeld

15. august 2010

birgitte

Ploffer skriver:

Min datters dåbskage jeg lavede sammen med min søster. Hun lavede dyrene og blomsterne. Det havde jeg simpelthen ikke tid til

Nederste kage er med verdens nemmeste chokoladekage, hvid chokoladecreme og hindbærfromage. Øverste kage er med lyse bunde, mocca creme og syrlig abrikosfromage.

de er bare så flotte begge to og uhm jeg elsker bare mokka... var det lækkert sammen med abrikos?

Anmeld

15. august 2010

Ploffer

birgitte skriver:

de er bare så flotte begge to og uhm jeg elsker bare mokka... var det lækkert sammen med abrikos?

Abrikosfromage og moccacreme er bare så lækkert.... et stort hit hos gæsterne til dåben...

Men jeg har lavet min abrikosfromage af nogle ret sure abrikoser man ikke kan få her i Danmark, så ved ikke hvordan de bliver med alm abrikoser... det syrlige element i fromagen var nemlig super godt til moccaen  

Anmeld

16. august 2010

birgitte

Ploffer skriver:

Abrikosfromage og moccacreme er bare så lækkert.... et stort hit hos gæsterne til dåben...

Men jeg har lavet min abrikosfromage af nogle ret sure abrikoser man ikke kan få her i Danmark, så ved ikke hvordan de bliver med alm abrikoser... det syrlige element i fromagen var nemlig super godt til moccaen  

ahh det lyder spændende og lækkert tænkte nemlig at det lød lidt sødt... er os mere til det syrlige. hvad er det for abrikoser om man må spørge ?

Anmeld

16. august 2010

maj2011

Ploffer skriver:

hejsa

vil gerne ha opskriften på den nemme chokolade kage, skal bruge den til en drenge fødselsdag, og det er en firkantet kage jeg skal lave.

vil du sende den til mig, evt som mail???

majbrit75@hotmail.com

må nok heller lige øve før gæsterne skal ha den :-)

klem majbrit 16uger i dag :-)

Anmeld

16. august 2010

Ploffer

maj2011 skriver:

hejsa

vil gerne ha opskriften på den nemme chokolade kage, skal bruge den til en drenge fødselsdag, og det er en firkantet kage jeg skal lave.

vil du sende den til mig, evt som mail???

majbrit75@hotmail.com

må nok heller lige øve før gæsterne skal ha den :-)

klem majbrit 16uger i dag :-)

Hej Majbrit

Opskriften ligger inde i opskriftstråden 

Til dåbskagen lavede jeg en 3 dobbelt portion til en firkantet kage 40x30 cm 

Knus Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.