Jeg vandt skisme :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2010

linemus

Jeg deltog i kagekonkurrence til byfest i dag og var meget spændt på, hvad de andre havde af bud, da jeg ikke lige kender til nogen, der også laver disse fine kager. Der var mange fine kager - også med mmf/sugarpaste osv. Ja, mange i forhold til at det er en lille by Mener der var 8 deltagere

Der var en, der havde lavet byens vartegn, og den var rigtig flot og nærmest selvskreven til at vinde for flotteste pynt. Og så vandt jeg sørme for bedste smag! Det havde jeg ikke regnet med Det er jo noget af et skulderklap. Dommerne - der begge var bagermestre - kunne også godt lide, at man kunne se lagene så tydeligt, når man skar i den.

Den er lavet af "verdens nemmeste chokoladekage" med appelsinjuice, to lag appelsinmousse (som lykkedes efter nogle timer i køleskabet og tilført lidt ekstra orange farve) og et lag mørk appelsinchokolade. Smurt op med chokoladesmørcreme og pyntet med mmf.

Her følger lige en billedkavalkade

- Line
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Pia.

Stort tillykke... Den ser bare flot og super lækker ud...

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Hvor er den flot... Stort tillykke...... :)

Anmeld

14. august 2010

Dot D

Til lykke med "smags" sejren Det var godt nok mange kager, der var til jeres konkurrence, så flot med en sejr...

Anmeld

14. august 2010

birgitte

Tillykke!!! flot kage og nams den ser lækker ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.