er lidt stolt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.526 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. august 2010

louise8723

min første 2 lags-kage og første gang med roser.. har brugt halvdelen af dagen på den.. puhaa hehe.. fyldet er med appelsin - passions fromage og mørkchokolade creme - den er ikke helt perfekt, men med en livlig dreng så måtte man lige skynde sig lidt

men mon ikk mine gæster vil nyde den imorgen til min fødselsdag?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Dansker I Holland

Hvor er den bare flot Den kan du være stolt af Jeg synes den ser RIGTIG lækker ud og jeg er sikker på at dine gæster kommer til at nyde den Selvom det ville være synd at spise den smiler.. Jeg har ikke prøvet at lave sådan nogle kager før Men vil gerne prøve engang når jeg har født...

Knus fra Sussie 26+5

Anmeld

14. august 2010

Mira0911

Super flot.. Og den kan du godt være stolt af... :)

Anmeld

14. august 2010

Dot D

Den er da flot, den vil de helt sikkert nyde Hvordan har du lavet din fromage?

Anmeld

14. august 2010

louise8723

Dot D skriver:

Den er da flot, den vil de helt sikkert nyde Hvordan har du lavet din fromage?

ja nu står der godt nok mousse derinde.. men sys mere konsistensen minder om en fromage

fandt den her: http://www.kageklovn.dk/2010/01/08/passionsappelsin-mousse/

Anmeld

14. august 2010

Kløver

louise4060 skriver:

min første 2 lags-kage og første gang med roser.. har brugt halvdelen af dagen på den.. puhaa hehe.. fyldet er med appelsin - passions fromage og mørkchokolade creme - den er ikke helt perfekt, men med en livlig dreng så måtte man lige skynde sig lidt

men mon ikk mine gæster vil nyde den imorgen til min fødselsdag?

hvor er den super flot, ser da vildt lækkert ud, og nogle flotte roser

fyldet lyder da vildt lækkert, du kunne vel ikke tænke dig at dele opskrifterne på hvad du ahr gjort ang appelsin og opskriften på passionsfromage, lyder da bare for lækkert og spændende

Anmeld

14. august 2010

louise8723

Maja84 skriver:

hvor er den super flot, ser da vildt lækkert ud, og nogle flotte roser

fyldet lyder da vildt lækkert, du kunne vel ikke tænke dig at dele opskrifterne på hvad du ahr gjort ang appelsin og opskriften på passionsfromage, lyder da bare for lækkert og spændende

glæder mig også til imorgen da hehe.. linket står i indlægget over dig

Anmeld

14. august 2010

Kløver

louise4060 skriver:

glæder mig også til imorgen da hehe.. linket står i indlægget over dig

ja fandt jeg ud af så snart den var postet Men har været inde og kigge, og tak for det, igen endnu engang super flot kage, kan også godt li det du har levet på den øverste halvdel med perlerne, ser bare supergodt ud

Synes farverne passer godt sammen

Anmeld

14. august 2010

louise8723

Maja84 skriver:

ja fandt jeg ud af så snart den var postet Men har været inde og kigge, og tak for det, igen endnu engang super flot kage, kan også godt li det du har levet på den øverste halvdel med perlerne, ser bare supergodt ud

Synes farverne passer godt sammen

hehe jaeh

jaeh men det drillede på siderne.. så tænkte jeg hey.. der nå vi da lige prøve med noget lyserødt snask hehe.. man skulle nok bare have haft en ordentlig sprøjtepose der.. men ak ja.. det må gøres næste gang.. og med hensyn til farvene.. har faktisk bare brugt frugtfarve hehe

Anmeld

14. august 2010

Dot D

louise4060 skriver:

ja nu står der godt nok mousse derinde.. men sys mere konsistensen minder om en fromage

fandt den her: http://www.kageklovn.dk/2010/01/08/passionsappelsin-mousse/

Tak for det. Og RIGTIG GOD FØDSELSDAG i morgen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.