Lær-at-lave-kage-dag i Nordjylland + modellering :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Laurits'mor

Jeg er også  meget interesseret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

propogberta

Jeg har lige sendt en PB til jer alle og hvis der er flere interesserede så bare smid en PB

Anmeld

15. august 2010

Hvem?

propogberta skriver:

Jeg har lige sendt en PB til jer alle og hvis der er flere interesserede så bare smid en PB

JUBIIII - har sendt din en besked med datoer :O)

Anmeld

15. august 2010

AnnePedersen

ja tak herfra også

Anmeld

15. august 2010

AnneP

propogberta skriver:

Nu er jeg blvet spurgt et par gange om jeg ikke vil lave en lær-mig -at-lave-kage-dag og det vil jeg godt ! Jeg ville lige poste et åbent indlæg hvis der er flere interesserede !

Jeg har prøvet det en gang før og der gjorde vi det på følgende måde.... Jeg havde i forvejen bagt bunde og gjort fyld klar. Så skulle man selv lægge sin egen kage sammen med fyld, smøre op, overtrække og pynte. Vi startede med at lægge kagerne sammen og mens kagerne "satte sig" efter at være lagt sammen lavede vi pynt. Jeg har alt hvad vi ska bruge af farver, udstyr osv så man ka prøve forskellige ting af. Vi mødtes fra kl. 10-14 og det gav man så x-antal kr. for. Og man fik selvfølgelig sin egen kage med hjem ! Vi kan være 6 personer ved bordet.

Af dem der var her sidst snakker jeg en del med 3 af dem stadig og de har bedt om en lær-mig-at-modellere-dag så det er der også mulighed for hvis det er .

I kan se det jeg har lavet på www.Dape-Design.dk eller på facebook under "Anja's kagekreationer"

Jeg kunne også godt tænke mig at være med!!

Anmeld

15. august 2010

Sommerfuglelarven

propogberta skriver:

Nu er jeg blvet spurgt et par gange om jeg ikke vil lave en lær-mig -at-lave-kage-dag og det vil jeg godt ! Jeg ville lige poste et åbent indlæg hvis der er flere interesserede !

Jeg har prøvet det en gang før og der gjorde vi det på følgende måde.... Jeg havde i forvejen bagt bunde og gjort fyld klar. Så skulle man selv lægge sin egen kage sammen med fyld, smøre op, overtrække og pynte. Vi startede med at lægge kagerne sammen og mens kagerne "satte sig" efter at være lagt sammen lavede vi pynt. Jeg har alt hvad vi ska bruge af farver, udstyr osv så man ka prøve forskellige ting af. Vi mødtes fra kl. 10-14 og det gav man så x-antal kr. for. Og man fik selvfølgelig sin egen kage med hjem ! Vi kan være 6 personer ved bordet.

Af dem der var her sidst snakker jeg en del med 3 af dem stadig og de har bedt om en lær-mig-at-modellere-dag så det er der også mulighed for hvis det er .

I kan se det jeg har lavet på www.Dape-Design.dk eller på facebook under "Anja's kagekreationer"

Jeg kunne også godt være interesseret, alt efter om jeg kan den dato det bliver

Anmeld

15. august 2010

AGS

Hej og tak for sidst! Jeg var med sidste gang og havde en rigtig hyggelig og lærerig dag! Hvis det bliver til noget med en modeleringsdag vil jeg gerne være med og kan sikkert også lokke en veninde, så sig endelig til.

Hilsen Anja

Anmeld

15. august 2010

o0sus0o

jeg vil gerne tilmelde mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.