Holder I ferie fra kuren?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er kuren på ferie?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

917 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. juli 2008

ivfmarie

Det kan jo være lidt svært at overholde selv de bedste intentioner... hvad gør I?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2008

ivfmarie

Måske skulle der have været en sidste svarmulighed... Jeg starter dagen med at være på kur, og slutter med at grovæde alt hvad jeg kan få fingre i. Velvidende at jeg kun har 10 dage til at smide 4-5 kilo!!

Marie - med kagekrummer i mundvigen :$

Anmeld

8. juli 2008

Honningblomst

Ingen kur her, det tror jeg ikke på er vejen fre....men sund mad ALTID er måden for mig og så kan vægttabet jo holdes...plus/ minus et par kilo.
Så jeg lever sundt i ferien også og så er jeg begyndt at dyrke motion dagligt, for at spænde mig lidt op...skønt!!!
Knus Eva...som har købt sin første bikini...ever.

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Eva skriver:

Fedt!! Jeg havde opgivet nogensinde at komme i en igen - men kom alligevel til at købe en på udsalg forleden. Før 400,- nu 40,- så sker der ikke så meget hvis den aldrig kommer i brug 8D...

Anmeld

8. juli 2008

Pia.

Hæ Hæ hvor er du herlig... Kagekrummer i mundvigen ;) *GG*

Jeg er lige nu hoppet af slankevognen, som jeg også meldte ud for et par uger siden, tumler med så mange ting lige fortiden at jeg ikke orker at tænke på det...

men ønsker stadig alle jer andre super seje piger held og lykke og håber som sagt det giver mig motivationen tilbage en dag.. !? for de sidste kilo skal af...

Knus fra Pia.

Anmeld

8. juli 2008

Honningblomst

ivfmarie skriver:

Eva skriver:

Fedt!! Jeg havde opgivet nogensinde at komme i en igen - men kom alligevel til at købe en på udsalg forleden. Før 400,- nu 40,- så sker der ikke så meget hvis den aldrig kommer i brug 8D...

Vi skal da bare ud og være lækre, skal vi...;)

Anmeld

8. juli 2008

ivfmarie

Eva skriver:

Vi skal da bare ud og være lækre, skal vi...;)

Jaja.. nu må vi se :S

Anmeld

8. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er hoppet tilbage på slankevognen igen, så der skal køres hårdt på. Jeg har også fået arbejde 8 km væk, så dem tager jeg lige på cykel (i dag var det op ad bakke mens himlen åbned sig og der var lyn og torden - ikke særlig motiverende). Jeg håber det kommer til at hjælpe på vægttabet. Og nå ja, så er min hjemmehjælper rute også på cykel, så jeg får faktisk kørt en del :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.