Vægt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Rødhætte

Jeg har lige været på vægten og kan simpelhen ikke forstå at jeg allerede har taget 2, 5 kg på - er kun i uge 6. Synes ikke rigitg jeg kan se eller mærke på mit tøj at jeg har taget på, men synes godt nok det er meget!

Hvordan ser det ud med jers vægt? Går det også hurtigt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Omonigho

......øvøv, samme her!

Og da jeg er overvægtig i forvejen irriterer det mig en del. Sidste gang tog jeg vist kun 5 kg på i alt, så det bliver spændende at se hvordan det går denne gang.

Anmeld

15. august 2010

_-Kathrine-_

Inden jeg blev gravid nåede jeg at tabe mig 5 kg (vha madlog.dk) og siden jeg opdagede jeg var gravid har jeg smidt 800 gr. Ikke lige det helt store.

Jeg spurgte så min læge om jeg måtte tabe mig, og det måtte jeg gerne, bare det ikke var en intensiv slankekur.

Men er spændt på om vægten bliver ved med at gå ned af

Anmeld

18. august 2010

metlou

Jeg er 6+0 og jeg har også taget 2 kg på allerede (vejer nu 66 kg) og synes jeg spiser helt normalt. Og det sidder ikke fint midt på maven, men på siderne... Argh! Er det normalt nok at tage så hurtigt på?

Og det er allerede en udfordring at vælge tøj om morgenen fordi jeg er så oppustet. Andre der kender til det?

Hvad er det bedste tøj til at skjule maven i indtil det bliver offentlig?

Anmeld

19. august 2010

birthee

jeg tror jeg har sneget et enkelt kg eller halvandet på... men synes også det er rigeligt på dette tidspunkt, da jeg i forvejen er lettere overvægtig...

jeg bliver mest oppustet over middag, men kan ikke passe mine arbejdsbukser mere... så er lidt spændt på hvordan jeg klarer den imorgen, hvor jeg har en afløser-vagt...

jeg er begyndt at gå i tunika, og har lige 2 par jeans jeg kan passe endnu... problemet for mig bliver nok at min barm er vokset en hel del, mens der ikke rigtig er nogen mave at se endnu... så det er mere på den måde jeg skal se om jeg kan skjule det lidt endnu, skal være sammen med min mor 2 gange i næste uge, og svigermor 1 gang... så det er noget med at få prøvet noget forskelligt tøj her i weekenden, hvor barmen ikke ser for stor ud...

vi vil helst vente til jeg er 10-11 uger henne hvis vi kan det... men kan man se noget mave hos jer???

Anmeld

19. august 2010

Rødhætte

Jeg er også super meget oppusten omkring aften tid! Har været til fødselsdag i aften og det var så svært at vælge tøj! Synes det er underligt at der ikke rigtig er noget om dagen, men når det bliver aften så buler den bare! Jeg vil også ud at købe en tunika!

Hvordan ser jeres maver ud?

Kram fra mig - er 7 uger henne i dag!

Anmeld

20. august 2010

metlou

Jeg er oppustet hele dagen! Jeg har fået et godt fif: Hvis I ikke kan knappe buskerne længere, så brug en tynd hårelastik og før igennem knaphullet og løkkerne rundt om knappen. Det giver lige 2-3 cm ekstra

Jeg har allerede fortalt det til den nærmeste familie (med tanke på at hvis det skulle gå galt, så er det også dem jeg har lyst til at dele det med). Så jeg skal bare skjule det på jobbet, men det er også vanskeligt nok!

Jeg skal ud og shoppe løse bluser og tunika imorgen!

Anmeld

4. september 2010

mettemaj

samme her, er også bare så oppustet og har tager ca. 3 kg på, men er kun i strarten af 10.uge, ved ikke hvor normalt det er

Anmeld

7. september 2010

Line Højdal

Hej alle...

Jeg er i starten af uge 9 og har også taget en 2 kg på (vejer nu 65kg). Synes også det er meget tidligt, da der jo ikke rigtigt er noget vægt i mavsen endnu...

Men ja, jeg er også meget oppustet og så er det vel væske og moderkage der begynder at veje, eller?? Det gætter jeg i hvert faldt på! Jeg er oppustet det meste af dagen og har en del kvalme, men det er helt klart værst hen på eftermiddagen/ aftentid! Jeg smider bukserne som det første når jeg kommer hjem fra arbejde - det er slet ikke til at have noget der strammer!!

Jeg har allerede nu købt et par graviditetsbukser med elastik omkring maven og det er bare så rart ikke at have noget der strammer!! Og, ja... ellers er det bare på med en tunika for at gemme den oppustede mave!! Puha...

Kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.