av krampe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Siber

Hej Tøser,

Jeg er simpelthen begyndt at få krampe i min læg om natten, det gør bare så pisse ondt, og min mand er ved at få et chok når det sker!!!

Tror snart jeg skal genoptage min træning igen, har vidst holdt lidt for længe sommerferie

knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Gyllibik

Av av, kender det for godt. Havde tit kramper i en periode men det er heldigvis ikke så slemt mere. Er begyndt at sove med puder under mine ben. Selvom jeg sikkert kort tid efter at være faldt i søvn, sparker puderne væk.

Håber dine også snart forsvinder.

Anmeld

22. august 2010

abegate8210

Jeg har også haft krampe i mine læg muskler.. Dog kun 2 gange men hold da op det gør ondt... Føler med dig..

Anmeld

22. august 2010

misslea

EEjjj hvor øv - det gør bare mega ondt!!! Har heldigvis ikke været plaget af det under min graviditet, men fik det ofte, dengang jeg spillede håndbold på højt plan, og kroppen blev presset til de yderste!!!

Men har du prøvet med vene-pump-øvelser inden du lægger dig til at sove...???? Det skulle hjælpe rigtig dejligt på det!! Har lavet en del til gravid-yoga, og det hjælper både på vand i kroppen og kramper, for dem, der døjer med dette!!!

Håber det bliver bedre....

Mange hilnser fra  Lea

Anmeld

23. august 2010

Siber

misslea skriver:

EEjjj hvor øv - det gør bare mega ondt!!! Har heldigvis ikke været plaget af det under min graviditet, men fik det ofte, dengang jeg spillede håndbold på højt plan, og kroppen blev presset til de yderste!!!

Men har du prøvet med vene-pump-øvelser inden du lægger dig til at sove...???? Det skulle hjælpe rigtig dejligt på det!! Har lavet en del til gravid-yoga, og det hjælper både på vand i kroppen og kramper, for dem, der døjer med dette!!!

Håber det bliver bedre....

Mange hilnser fra  Lea

nej jeg har nok ikke lige været sssååå flinke til de der venpumpeøvelser denne gang! Men vil straks gå igang. Det gør bare mega naller. I går nat måtte jeg vække Andreas (min mand) for jeg kunne simpelthen ikke få strykket ud. Jeg tror han fik et chok, for jeg lå bare og råbte hjælp hjælp.......................

Det center jeg trænker i har de oprette yoga hold for gravide, og det havde jeg tænkt jeg skulle melde mig på! har aldrig prøvet yoga før, men det skader jo ikke at prøve!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.