Træning hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Smilla98

Jeg er vandt til at træne hårdt flere gange om ugen og har ikke tænkt mig at skulle sidde stille gennem min gravititet.

Kan godt mærke at jeg  måske er lidt mere træt end normalt når jeg træner med har bare tænkt mig at lytte til min krop og ikke presse mig ligeså meget som jeg plejer.

Har i nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Rødhætte

Jeg har også altid trænet og danset meget, og forventer også jeg kan blive ved. Lægen siger at man bare skal lytte efter sin krop, så kan man træne så meget man har lyst. Jeg har dog valgt at ligge styrketræningen på hylden indtil jeg følere mig lidt mere sikker på at min lille bobbel bliver i maven - ikke noget lægen siger, men bare et valg jeg har taget

Anmeld

4. oktober 2010

Piwi83

Detter er også mit dilemma, da jeg ikke har tænkt mig at se min graviditet som en sygdom.

Jeg spiller håndbold og træner på hold i Fitness world. Jeg har tænkt mig at gøre ca, således.

-Spille håndbold til jeg er en 12-14 uger henne

-Stoppe med Thai-Bo ( Slag og spark) Da min læge siger, at slag og spark er de værate bevægelser du kan lave.

Blive ved så læneg jeg kan med løb, step, dans og spinning. Genr hele vejen, men ja det er nok urealistisk. Jeg har dog tænkt mig at være en af dem der kommer i centret med stor mave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.