Onlinekids.dk kan ikke anbefales :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Kløver

Vi havde bestilt 3 ting, ( kravlegård, kravlegårdstæppe og sengerand) hvor vi i første omgang blev ringet op, at den ene ting, som var en kravlegård, ikke kunne fås i ønsket farve, hvor vi valgte den anden farve istedet. 2 dage senere blev vi ringet op at sengeranden, ikke kunne fås i ønsket mønster, mm vi ville vente i 8 uger, da den var i restordre. sagde det var ok, men ringede kort efter, da jeg synes det var lang tid at vente. Jeg valgte andet mønster, og de sagde det ville blive sendt, og at kravlegårdstæppet kom med kravlegården.
Modtog kravlegård, uden tæppet, og gik flere dage hvor jeg intet hørte, ringede tilbage og viste sig de havde set min ordre, men ikke sendt tingene, og ekspedienten kom med flere undskyldninger om at det var en anden som havde glemt at rette min fejl, selvom det var hende jeg havde snakket med, da sengerands-mønsteret skulle ændres. Fik derefter mine 2 sidste varer, og en seddel med undskyldning, om fejlen, og en lille badeand som kompensation !!!
Kunne næsten ik lade være med at grine over at man fik en lille badeand, når der var lavet dobbelt så mange fejl, som varer i ordren.
Fik hurtigt indtryk af der ikke var styr på ret meget, og det hele virkede meget rodet, Når der var så mange ting, i samme ordre, og 2 ud af 3 ting ikke kunne fås som bestilt.
personalet virkede dog høflige, og prøvede at rette problemer, og fik mine varer, som var fine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.