Kørepose - lyseblå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
960 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Tut

Hej piger,

Vi har denne splinternye kørepose til salg.

Vi købte den da vi skulle på ferie, og ville bruge den i flyet, så vores søn kunne ligge i den på gulvet.

Men da han var en baby, så fik han en lift hængt op på væggen til at sove i - så den har kun været en tur til thailand og tilbage igen - den er aldrig brugt.

Den er købt i babysam i sin tid, og jeg mener at vi gav 500 kr. for den ( men er ikke sikker - men det var deromkring)

Sælges for 200 kr. ekskl. porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Tut

15. august 2010

*A*

Hvad betyder "op"?

Anmeld

15. august 2010

Tut

*A* skriver:

Hvad betyder "op"?

Bare at den skulle "frem/op" igen, så folk kan se den for forsiden igen

Anmeld

15. august 2010

B&J

Tut skriver:

Hej piger,

Vi har denne splinternye kørepose til salg.

Vi købte den da vi skulle på ferie, og ville bruge den i flyet, så vores søn kunne ligge i den på gulvet.

Men da han var en baby, så fik han en lift hængt op på væggen til at sove i - så den har kun været en tur til thailand og tilbage igen - den er aldrig brugt.

Den er købt i babysam i sin tid, og jeg mener at vi gav 500 kr. for den ( men er ikke sikker - men det var deromkring)

Sælges for 200 kr. ekskl. porto

Hvor lang er den for den er rigtigt lækker??? for tænker lidt på når min dreng er i klapvogn eller barnevogn kan man ikke bruge den der eller bare mig der er mærkelig

Anmeld

15. august 2010

Tut

B&J skriver:

Hvor lang er den for den er rigtigt lækker??? for tænker lidt på når min dreng er i klapvogn eller barnevogn kan man ikke bruge den der eller bare mig der er mærkelig

Jo, der kan du sagtens bruge den..

Fra toppen til bunden er den ca. 93 cm

Anmeld

15. august 2010

B&J

Tut skriver:

Bare at den skulle "frem/op" igen, så folk kan se den for forsiden igen

hvordan bruger man den endelig i en klapvogn når der er den der stof mellem bene ja mærkelige spørgsmål

Anmeld

15. august 2010

Tut

B&J skriver:

hvordan bruger man den endelig i en klapvogn når der er den der stof mellem bene ja mærkelige spørgsmål

På vores klapvogn kan man lige knappe den der mellem benene op.

Og så er der bare bøjlen over.

Men når de sidder i sådan en pose, så sidder de jo lidt "fast" så fiser de ikke rundt.

Der er også huller i "ryggen" af posen så man kan bruge en klapvogn-/barnevognsele i den.

Den kan også lynes helt op, så den kan bruges som legetæppe.

Anmeld

15. august 2010

B&J

Tut skriver:

På vores klapvogn kan man lige knappe den der mellem benene op.

Og så er der bare bøjlen over.

Men når de sidder i sådan en pose, så sidder de jo lidt "fast" så fiser de ikke rundt.

Der er også huller i "ryggen" af posen så man kan bruge en klapvogn-/barnevognsele i den.

Den kan også lynes helt op, så den kan bruges som legetæppe.

ja for tænkte nemlig på at så ville den da glide rundt da vores dreng ikke er så stor i nu jo 5mdr men han ligger jo stadig ned da han ikke kan side 100% i nu men super lækker må lige se hvad kæresten siger til den

Anmeld

15. august 2010

Tut

B&J skriver:

ja for tænkte nemlig på at så ville den da glide rundt da vores dreng ikke er så stor i nu jo 5mdr men han ligger jo stadig ned da han ikke kan side 100% i nu men super lækker må lige se hvad kæresten siger til den

Hvis han kun er 5 mdr, så er den jo god at bruge i barnevognen når det bliver lidt koldere.

Men tal lige med manden, og så skriv igen hvis det har interesse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.