Flyverdragt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
12 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Kristina V

Nu al den snak om vintertøj er her, kom jeg lige til at tænke på jeg mangler en flyverdragt til børnehaven..

Sidste år havde vi colourkids, og den var ok, men ikke super duper..

Hvilken anbefaler i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Astrid P

13. august 2010

Stumpen

Altså jeg kan anbefale det billige mærke Alpine fra A-z/Bilka.. Mathilde har nu brugt dem i 3 år og aldrig har hun været koldt eller våd...

Men må samtidig sige at jeg har hørt andre sige det modsatte, så måske er det mærke bare bedst til "de varme" unger...

Anmeld

13. august 2010

ka li ja

Stumpen skriver:

Altså jeg kan anbefale det billige mærke Alpine fra A-z/Bilka.. Mathilde har nu brugt dem i 3 år og aldrig har hun været koldt eller våd...

Men må samtidig sige at jeg har hørt andre sige det modsatte, så måske er det mærke bare bedst til "de varme" unger...

ja det må jeg også tilslutte mig

har dog været i sport outletten i år og finde nogle jeg håber kan klarer jobbet lige så godt de kunne klarer vores først-på-året-vinter, så mon ikke

Anmeld

14. august 2010

Kaufie

Vi har gode erfaringer med Friends fra Kvickley..... De fik bedst i test sidste år mener jeg - i hvert fald i toppen i fht prisen!

Men William er også en varm dreng.

Anmeld

14. august 2010

Anja

Vi har super gode erfaringer med både Mikkline og ikke mindst Lego. Jonas har haft Lego de sidst to år i børnehave og vi har købt Lego til Elias i år. 

Sidste år købte vi en ekstra flyverdragt (til når den anden skulle vaskes eller tørre) til Jonas fra A-Z og den synes jeg slet ikke kunne matche de andre i hverken kvalitet eller pasform. De gange han havde den på var han halvkold og klam efter en times leg ude.

Dem Astrid har linket til kender jeg ikke, men de ser ud til at være af kraftig kvalitet

Anmeld

14. august 2010

Muffinmus

Jo, vist er D en god flyverdragt, men også lidt til den dyre side:-)

Vi har købt en brugt Molo, lige som sidste år, den var vi meget tilfredse med.Og katvig vinterjakke. Så har vi et eller andet sted et 2 delt sæt liggnede, men bukser og jakke i en lidt billigere kvalitet, men købt til 60 kr, så jeg tænkte skide være med det, så må det holde til det det kan:-) Så han har rigeligt:-) faktisk også en Color kids jakke str 92 liggende han aldrig fik brugt, spritny med mærke på. Måske kan han vet klemmes ned i den eller også ryger den til salg:-)

Victoria har fået en hm dragt til ekstra brug og ellers en Cupcake, den er jeg lidt spændt på om det er godt eller skidt, men lækker ser den ud i hvert fald.

BILKAS alpine er lidt både og ,synes jeg. Kvaliteten som sådan er ikke ret god, synes knapperne faldt af efter vasketurene. Men vandtæt det var den da:-)

Anmeld

14. august 2010

Louise mortil4

vi har købt i bilka de plejer at være fine til vores unger også er de ikke ret dyre. Vi har så også købt et 2 delt sæt fra alpin til dem vi havde flyverdragter der fra sidste år og var rigtig glade for dem.

Anmeld

14. august 2010

Monica

MariaE skriver:

Jo, vist er D en god flyverdragt, men også lidt til den dyre side:-)

Vi har købt en brugt Molo, lige som sidste år, den var vi meget tilfredse med.Og katvig vinterjakke. Så har vi et eller andet sted et 2 delt sæt liggnede, men bukser og jakke i en lidt billigere kvalitet, men købt til 60 kr, så jeg tænkte skide være med det, så må det holde til det det kan:-) Så han har rigeligt:-) faktisk også en Color kids jakke str 92 liggende han aldrig fik brugt, spritny med mærke på. Måske kan han vet klemmes ned i den eller også ryger den til salg:-)

Victoria har fået en hm dragt til ekstra brug og ellers en Cupcake, den er jeg lidt spændt på om det er godt eller skidt, men lækker ser den ud i hvert fald.

BILKAS alpine er lidt både og ,synes jeg. Kvaliteten som sådan er ikke ret god, synes knapperne faldt af efter vasketurene. Men vandtæt det var den da:-)

Jeg købte en flyverdragt på mololagersalg til Gustav, men en fortalte mig at de ikke er en god kvalitet. Jeg blev meget  og overvejer om jeg skal sælge igen. Men du har gode erfaringer med dem?

De sidste år har jeg købt Reima via mit arbejde (sportmaster) og dem har jeg været tilfredse med. Bliver bare helt i tvivl om jeg har gjort en god handel...

Moni

Anmeld

14. august 2010

Tynen

Her sværger jeg til Reima.

Jeg er simpelthen så tilfreds med kvalititen, og synes at det er fedt at gå (Ja, det var så sidste år engang    ) på arbejde og ikke skulle bekymre sig om de nu holder tæt eller om ungen fryser.

Har kun egne erfaringer med Reimas dragter, men har oplevet at min venindes barn ikke var tør efter en eftermiddag i sneen i en flyverdragt fra Bilka (Ved dog ikke hvad mærke det var)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.