Hvordan laver man den der lim til mmf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.581 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. august 2010

molle85

når man skal sætte ben på en bamse eller sådan noget så smørre de noget på så benet sidder fast.. men hvad bruger man?

Jeg har købt sådan noget paste farve til mmf kan man hælde vand i det for at fynde det ud så man kan male på kagen med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Anasmor

Vand eller past. æggehvide fungerer fint, vil du have en tykkere konsistent, så kan man købe spiseligt lim, eller Tylose pulver der skal blandes med vand 1:24

Mht pastafarven, så kan du blande det med meget lidt vodka, eller bare male med det som det er

Anmeld

13. august 2010

molle85

Anasmor skriver:

Vand eller past. æggehvide fungerer fint, vil du have en tykkere konsistent, så kan man købe spiseligt lim, eller Tylose pulver der skal blandes med vand 1:24

Mht pastafarven, så kan du blande det med meget lidt vodka, eller bare male med det som det er

Vodka? det lyder vildt

Det fordi jeg har en veninde der skal giftes og hun vil ha jeg laver en kage men har virkelig ingen ider, så hvis du har en ide som smid den endlig i min retning.. Laver du mmf'en af skumfiduser?

Anmeld

13. august 2010

Anasmor

Grunden til at man blander med alkohol, er at det fordamper og laver ikke løbemærker på fondanten... Laver mmf af skumfiduser (marshmellowfondant )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.