Se hvad jeg (vi) har lavet idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.235 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Josesmor

Lidt før og efter billeder...

Synes selv den er blevet så fin og glæder mig til den skal op og hænge på prinsessens værelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

B&J

Sama skriver:

Synes selv den er blevet så fin og glæder mig til den skal op og hænge på prinsessens værelse

Ej hvor er den bare blevet lækker hvor er i bare gode ville ønske jeg kunne finde en der var lige så pæn bare i blå

Anmeld

13. august 2010

bette

ej hvor er den super flot altså.. hvordan har i lavet baggrunden???

Anmeld

13. august 2010

Josesmor

B&J skriver:

Ej hvor er den bare blevet lækker hvor er i bare gode ville ønske jeg kunne finde en der var lige så pæn bare i blå

Mange tak

Det kan du da bare selv gøre.. Det er virkeligt ikke svært..

Bare prøv dig frem

Anmeld

13. august 2010

Josesmor

bette skriver:

ej hvor er den super flot altså.. hvordan har i lavet baggrunden???

Tak

Det er tapet jeg har købt i en farvehandler. Det hvide er perlemor..., det er bare ikke så nemt at se på billederne. Så har vi købt noget bagplade og smurt tapetklister på og derefter påsat tapet.. Selve reolen er sprayet med hvid mat spraymaling.. Det er blevet rigtig fint og jævnt.. Så ingen løber og ingen skreger efter en pensel.

Anmeld

13. august 2010

bette

Sama skriver:

Tak

Det er tapet jeg har købt i en farvehandler. Det hvide er perlemor..., det er bare ikke så nemt at se på billederne. Så har vi købt noget bagplade og smurt tapetklister på og derefter påsat tapet.. Selve reolen er sprayet med hvid mat spraymaling.. Det er blevet rigtig fint og jævnt.. Så ingen løber og ingen skreger efter en pensel.

det ser heeelt vildt godt ud.. havde også selv tænkt på at holde udkig efter en brugt tallerkenhylde.. og så male den..

men det der er jo total gennemført... det vil jeg lige have i tankerne når jeg er på udkig

Anmeld

13. august 2010

Josesmor

bette skriver:

det ser heeelt vildt godt ud.. havde også selv tænkt på at holde udkig efter en brugt tallerkenhylde.. og så male den..

men det der er jo total gennemført... det vil jeg lige have i tankerne når jeg er på udkig

jeg har købt hylden på dba til 100 kroner. Tapetet kostede 58,50, spraymaling til 80kr og tror bagpladen har kostet 20kr.. Og det er altså ikke så svært. Hvis man skal købe nogen der ser sådan ud koster de jo en bondegård..., og så er det også glæden ved at have noget man selv har lavet

Synes helt bestemt du skal springe ud i det

Anmeld

13. august 2010

bette

Sama skriver:

jeg har købt hylden på dba til 100 kroner. Tapetet kostede 58,50, spraymaling til 80kr og tror bagpladen har kostet 20kr.. Og det er altså ikke så svært. Hvis man skal købe nogen der ser sådan ud koster de jo en bondegård..., og så er det også glæden ved at have noget man selv har lavet

Synes helt bestemt du skal springe ud i det

jamen det tror jeg da jeg gør.. men venter lige til d. 1  

har lige købt en kurvevugge på hjul sådan en rigtig antik en på et bagagerums marked.. og den skal lige renses og så spraymales hvid.. og så ligger jeg madras i og nogle pige farver fx tæpper ned i.. tror den bliver flot.. 

jeg købte vuggen for 100kr og maling for 80kr så det er jo ret billigt for en vugge som er helt vildt unik og flot

Anmeld

13. august 2010

bullerbassen

Sama skriver:

Wauuu den er godt nok flot... Det er du dælme gjordt godt

Sådan en gad jeg godt eje....

Anmeld

13. august 2010

Josesmor

bette skriver:

jamen det tror jeg da jeg gør.. men venter lige til d. 1  

har lige købt en kurvevugge på hjul sådan en rigtig antik en på et bagagerums marked.. og den skal lige renses og så spraymales hvid.. og så ligger jeg madras i og nogle pige farver fx tæpper ned i.. tror den bliver flot.. 

jeg købte vuggen for 100kr og maling for 80kr så det er jo ret billigt for en vugge som er helt vildt unik og flot

Ja det er da så nemt og billigt at gøre noget gammelt frisk igen.. Kun fantasien sætter grænser Held og lykke med vuggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.