Må bare lige ud med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Annette

Ved godt det måske er at prale, men jeg har jo ikke så mange at kunne fortælle det til, så I må også lægge øjne til

Jeg skulle jo ind og forhandle løn i går.
jeg havde det rigtig skidt, for er det noget jeg ikke er god til så er det at sælge mig selv.
Vi (Søren og jeg) havde begge printet lønoversigten ud så vi kunne se hvad den var på.
Han sagde at han synes jeg havde rigtig godt styr på det hele og var god til mit arbejde (der rødmede jeg godt nok, hader ros lige i hovedet)
så han mente at jeg skulle have det samme som en uddannet lægesekretær
Så det var jo nemt, jeg behøvede slet ikke fortælle hvor god jeg er til jobbet (heldigvis) og nu er der så ca. 1700 mere i lønningsposen om måneden før skat.
Ved godt det ikke er meget, men for mig er det VILDT meget

Undskyld hvis I mener jeg praler, men er bare så glad for jeg har fået et super job på en super arbejdsplads
Knus Annette, der bare ikke kan få armene ned igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

HelleBelle

Åh jammmen Annette, der er da bare super!!!!

Tillykke med det, og nej det er ikke pral men hvad hvis det var? Vi kvinder skal blive bedre til at fremhæve os selv!!!

Fedt med de ekstra penge!!!

Knus til dig!

Helle.

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Annette skriver:

Ved godt det måske er at prale, men jeg har jo ikke så mange at kunne fortælle det til, så I må også lægge øjne til

Jeg skulle jo ind og forhandle løn i går.
jeg havde det rigtig skidt, for er det noget jeg ikke er god til så er det at sælge mig selv.
Vi (Søren og jeg) havde begge printet lønoversigten ud så vi kunne se hvad den var på.
Han sagde at han synes jeg havde rigtig godt styr på det hele og var god til mit arbejde (der rødmede jeg godt nok, hader ros lige i hovedet)
så han mente at jeg skulle have det samme som en uddannet lægesekretær
Så det var jo nemt, jeg behøvede slet ikke fortælle hvor god jeg er til jobbet (heldigvis) og nu er der så ca. 1700 mere i lønningsposen om måneden før skat.
Ved godt det ikke er meget, men for mig er det VILDT meget

Undskyld hvis I mener jeg praler, men er bare så glad for jeg har fået et super job på en super arbejdsplads
Knus Annette, der bare ikke kan få armene ned igen

Er fuldstændig enig med Helle, jeg synes heller ikke det er pral, men om det så var er det sgu ok, for du har jo noget fedt at prale af!!!!

Du er sgu da skide sej!!! Total godt gået der  Og vildt fedt du har et job du er rigtig glad for, det er altså vigtigt!!!!  Så tillykke med lidt ekstra i lønningsposen

Anmeld

14. august 2010

lene

Syntes slet ikke det er pral, det er da super fedt du har fået et arbejde du er glad og samtidig kan få smidt 1700 mere i lønposen , det syntes jeg du skal ha lov til at være stolt af

Knus Lene

Anmeld

14. august 2010

Muslingen

Super fedt. Stort tillykke med det. Det er da dejligt at høre og slet ikke pral

Kh Fie

Anmeld

14. august 2010

Tina Andersen

You go girl er totalt enige med de andre kan godt forstå d uer glad og for du fik det jo ikke hvis du ikke havde fortjent det

K.h

Tina der også hader lønforhandlinger men det er jo et nødvendigt onde

Anmeld

15. august 2010

holbøll

Fedt og stort tillykke. Gi'r de andre ret, det må man godt nævne højt, uden at det kaldes pral. Synes da det var så fedt at du ikke selv skulle nævne noget. Så han er jo super tilfreds med dig.

Knus og nyd de ekstra penge.

Anmeld

15. august 2010

Avi

WAW godt gået!!! jeg synes nu at det er helt ok at fortælle hele verden 

Anmeld

15. august 2010

Annette

Tak tøser
Nu har jeg fået armene ned igen, hahaha
Ja det er rart, selvom det er en god løn jeg har, så er det jo stadig ikke meget når jeg er ene med Oliver
Men vi klager ikke, vi har hvad vi skal bruge
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.