Vinterstøvler??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anja

Jeg har lige et spørgsmål om vinterstøvler.

Vi plejer at købe et par rigtige støvler med velcrolukning til ungerne, oftest Ecco og de har altid været super gode.

De sidst 2 år er der dog sket det, at Jonas stort set ikke har brugt dem. Han har foretrukket termostøvlerne både i børnehaven og ellers. Har følt mig lidt til grin med de dyre støvler der så bare står stortset ubrugte efter en sæson. Jeg tænker lidt, at det samme vil ske igen i år og at Elias sikkert følger i Jonas´ fodspor. Jeg vil sådan set helst bare købe det bedste, men hvis de alligevel ikke bruger dem. Ved godt, at JEG jo bare kan sige at de SKAL men omvendt er det jo også lettest for drengene at tage termostøvlerne af og på selv, i forvejen er der meget overtøj at bøvle med i vinterhalvåret.

Vi har nu overvejet om vi sådan set bare skal droppe Ecco støvlerne og så KUN købe gode termostøvler til begge drenge. De kan jo så bruge gode alm sko indtil det bliver rigtigt koldt. Termostøvlerne er ofte nedslidt efter ½ sæson og så køber vi nye.

Hvad har I tænkt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Monica

Jeg har også tænkt termostøvler til Gustav. Er det ikke bare det smarteste når de selv skal tage dempå i bhv? Hva med jer andre?

Anmeld

13. august 2010

Muffinmus

omvendt af dig faktisk:-)

Her har jeg indtil videre valgt termoerne fra i år fordi det simpelthen er for ringe fodtøj til dagligdags brug, støtter ike, sidder ikke godt og ikke nok komfort i dem.Så ja, de er nemmere selv at få på og han synes også de var lækre sidste år. Men ved kun at købe alm støvler med god støtte, pasform og komfort, ja sp får han bare ikke valget. OG det er fordi termoerne er gode til 1 halv time ud i ny og næ, men ikke en halv dag hver dag hele den kolde periode.

Så de er skisme fravlagt i år, og så har han 2 par vinterstøvler så der er lidt at skifte i mellem, bla et par gode primigi med tex.

Anmeld

13. august 2010

Tynen

Her har vi faktisk aldrig brugt termostøvler, så hun har slet ikke haft andet valg end vinterstøvler eller gummistøvler med en tyk sok i hvis vejret ikke var sådan rigtig, rigtig koldt.

Jeg ved slet ikke noget om termostøvler   (     ), men kan de godt holde fødderne varme i sådan en major lang isvinter vi havde sidste år/i år?

Anmeld

13. august 2010

Anja

Elias har heller ikke haft termostøvler før, men vi begyndte at købe dem til Jonas til børnehavebrug, da han startede der.

Jeg er enig i, at de jo slet ikke kan sidde lige så godt på foden som rigtige støvler, men hvis det er det eneste de alligevel bruger

Anmeld

14. august 2010

Siber

vi har også haft ecco eller angulus, og de har været fint. Som et alternativ til termostøvler har vi haft Kamik (tror jeg de hedder) som er blevet brugt meget i Børnehaven.

I år skal Alma bare have gode vinter støvler, for hun skal være i naturgruppe, de er ude 14 dage og inde 14 dage. SÅ jeg tror lige jeg skal høre de andre forældre ad, hvilke støvler der er bedst til kuldegrader!

Knus Siber

Anmeld

16. august 2010

Lise

Jeg har slet ikke tænkt på vinterstøvler - det er der sgu da for varmt til!!!

Det er sommer for hulans! ...lidt endnu... nyd det!

Anmeld

17. august 2010

Kristina V

I Bredebro ligger der en Ecco outlet hvor man kan få to par ecco sko for ca 500 kr. Det er sidste års modeller, men det er vel ligemeget hvis man kan få to par sko for ca 1 pris

Anmeld

17. august 2010

Grynt

Jeg har hvert år købt vinterstøvler og hvert år har jeg bare været skide skuffet!! Aske har efter første visit uden for haft drivvåde strømper  Så sidste år købte jeg 2 x termostøvler til ham  Han var glad, ingen våde strømper og nemme at få af og på.  I år køber jeg også kun termostøvler til begge unger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.