Prinsessen ligger allerede fast!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2010

MarleneH

Var ved mit sidste lægebesøg igår, og fik beskeden at vores lille pige har lagt sig fast!! Er det ikke tidligt?? ( er min 2. graviditet ). Syns jeg har hørt de ligger sig senere fast når man har født før.. Tænker bare om det måske betyder at hun kommer snart??

Knus Marlene 34+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

michella88

Det kunne da godt lyde lidt som om at din lille baby kunne finde på at komme lidt før tid?

Men på den anden side, så er det ikke alle babyer der står helt fast før fødsel, så det kan jo også bare være tilfældigt at det allerede er sket, selvom jeg nu selv ville satse på den første version

Anmeld

13. august 2010

MarleneH

michella88 skriver:

Det kunne da godt lyde lidt som om at din lille baby kunne finde på at komme lidt før tid?

Men på den anden side, så er det ikke alle babyer der står helt fast før fødsel, så det kan jo også bare være tilfældigt at det allerede er sket, selvom jeg nu selv ville satse på den første version

Det er selvfølgelig rigtigt godt jeg snart skal til jm.. det kan være at hun kan berolige mig lidt 

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

MarleneH skriver:

Var ved mit sidste lægebesøg igår, og fik beskeden at vores lille pige har lagt sig fast!! Er det ikke tidligt?? ( er min 2. graviditet ). Syns jeg har hørt de ligger sig senere fast når man har født før.. Tænker bare om det måske betyder at hun kommer snart??

Knus Marlene 34+6

Jeg tror det er meget gennemsnitligt. Laura stod fast i 33. uge, og jeg gik 15 dage over tid

K.h. Linda

Anmeld

13. august 2010

bette

det er det samme her.. min prinsesse ligger også fast 

er 34+5 idag. og hun har lagt fast et stykke tid nu

og hun er mit 2. barn

Anmeld

13. august 2010

MarleneH

okay kan se det er meget forskelligt  Tak for alle jeres svar!!

Anmeld

14. august 2010

Muffinmus

Jamen begge gange omkring uge 34 + et par dage, og fik dem 40+0 og 38+0

Anmeld

14. august 2010

Nanna1985

Min nr. 2 stod fast i uge 32.. Hun kom 1 uge før tid

Anmeld

14. august 2010

3xM

lille milas stod også fast i uge 33 ca. og jeg er også 2 gangs

Anmeld

14. august 2010

MarleneH

okay intet at være nervøs for så  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.