Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tanja84 skriver: Kan nu officielt melde mig ind i klubben og kalde mig selv for MOAR Fødte en helt fantastisk og smuk lille prinsesse kl. 02.36 natten til mandag d. 9. august, så hun kom på sin termin Prinsesse var 50 cm. og vejde 3.360 g. Havde ellers tid til igangsættelse mandag morgen kl. 09.00, så er bare så glad for at hun selv nåede at melde sin ankomst. FB og flere billeder kommer senere, men vil da lige dele den dejlige nyhed med alle jer herinde på baby.dk
Kan nu officielt melde mig ind i klubben og kalde mig selv for MOAR
Fødte en helt fantastisk og smuk lille prinsesse kl. 02.36 natten til mandag d. 9. august, så hun kom på sin termin
Prinsesse var 50 cm. og vejde 3.360 g.
Havde ellers tid til igangsættelse mandag morgen kl. 09.00, så er bare så glad for at hun selv nåede at melde sin ankomst.
FB og flere billeder kommer senere, men vil da lige dele den dejlige nyhed med alle jer herinde på baby.dk
Tillykke med hende - hvor er hun dejlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
stort tillykke. sikke en skøn lille guldklump.
Tillykke med hende
Stort tillykke og hvor er hun dog fin
Tillykke med din nye rolle som mor - lover dig du går en fantastisk tid i møde...
Og stort tillykke med den smukke lille prinsesse som er kommet til verden - hvor er hun vidunderlig skøn...
Knus fra Pia.
Nøj hvor er hun yndig. Stort tillykke!
smelte smelte, tillykke med hende! og NYD hende, hun bliver alt for hurtig stor
knus Mitzie med alberte på 2½ måned - og hvor blev de måneder af??
sikke en dejlig pige
TILLYKKE
Hjertelig tillykke! Hvor er hun smuk!
Stort tillykke herfra Hvor er hun bare en lækker lille prinsesse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128