Ingen der kunne ha lyst til at give et kagekursus i Jylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Hvem?

Jeg har spurgt for noget tid siden, men spørger nu altså igen, da jeg jo simpelthen er såååå misundelig på i kan lave sådan noget og det vil jeg da lære, så en derude der alligevel står hjemme og bikser det samme, hvor jeg måske bare kan være med til at kigge??

/Sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

LotteN

altså jeg er ikke prof eller særlig god til det... har lavet en 4 kager. men vi kan da godt finde ud af jeg kan vise dig det en dag

Anmeld

13. august 2010

Hvem?

LotteN skriver:

altså jeg er ikke prof eller særlig god til det... har lavet en 4 kager. men vi kan da godt finde ud af jeg kan vise dig det en dag

Så er du jo laaaangt foran mig, det ville være super hvis du gider det

Anmeld

13. august 2010

Snefnug1984

SanneBoe skriver:

Jeg har spurgt for noget tid siden, men spørger nu altså igen, da jeg jo simpelthen er såååå misundelig på i kan lave sådan noget og det vil jeg da lære, så en derude der alligevel står hjemme og bikser det samme, hvor jeg måske bare kan være med til at kigge??

/Sanne

Alt efter hvor i Jylland der er, vil jeg da gerne være med. Har lavet lidt kager efterhånden

Anmeld

14. august 2010

Diana...

Ej jeg vil også med hvis jeg er frisk på det tidspunkt og det ikke er for langt væk 

Anmeld

14. august 2010

TwinsQ

Jeg er os helt klar frisk... Men har lige set i FOF bladet at der er kagedekoration kursus her i efteråret

Anmeld

14. august 2010

propogberta

Altså jeg har holdt en kagedag før hvor jeg lærte fra mig og det vil jeg da måske godt gøre igen hvis det er noget der er interesse for! I kan se hvad jeg har lavet på min hjemmeside www.DaPe-Design.dk eller på "Anja's kagekreationer" på Facebook . I kan kontakte mig i en PB herinde hvis det er .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.