Princip forårsruller ??!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. august 2010

morethanperfect

Er der nogen der nogensinde har købt dem ??

For jeg købte en pakke i går og har lige varmet dem .. Var kommet halvt igennem dem da der pludselig er et lille grønt dyr 

Ved ikke om det pludselig er fløjet ned i , eller hoppet med i , for jeg så fjernsyn mens jeg spiste dem Syns det er så ulækkert .. 

Er der nogen der har oplevet noget lign. ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

sofie85

morethanperfect skriver:

Er der nogen der nogensinde har købt dem ??

For jeg købte en pakke i går og har lige varmet dem .. Var kommet halvt igennem dem da der pludselig er et lille grønt dyr 

Ved ikke om det pludselig er fløjet ned i , eller hoppet med i , for jeg så fjernsyn mens jeg spiste dem Syns det er så ulækkert .. 

Er der nogen der har oplevet noget lign. ??

Har ikke oplevet det, men hvis dyret var levende kan det jo ikke rigtig komme fra forårsrullerne.. Men hvis det var dødt, så lyder det lidt klamt

Anmeld

13. august 2010

Snefnug1984

sofie85 skriver:

Har ikke oplevet det, men hvis dyret var levende kan det jo ikke rigtig komme fra forårsrullerne.. Men hvis det var dødt, så lyder det lidt klamt

Ja hvis det har været der fra fabrikken, vil det nok næppe være levende efter en tur i ovnen. Men rigtig ulækkert med dyr i maden.

Hilsen mig som engang opdagede en larve i sin broccoli efter hun havde sat tænderne i den.. adrrrr....

Anmeld

13. august 2010

morethanperfect

sofie85 skriver:

Okay det var levende .. kunne bare ik få mig selv til a spise videre 

Anmeld

13. august 2010

morethanperfect

JordbærBlomst skriver:

Ja hvis det har været der fra fabrikken, vil det nok næppe være levende efter en tur i ovnen. Men rigtig ulækkert med dyr i maden.

Hilsen mig som engang opdagede en larve i sin broccoli efter hun havde sat tænderne i den.. adrrrr....

Aaaaad ! Hvor ulækkert .. 

Anmeld

13. august 2010

sofie85

morethanperfect skriver:

Okay det var levende .. kunne bare ik få mig selv til a spise videre 

Forståeligt! Insekter i maden kan godt dræbe appetitten

Anmeld

13. august 2010

morethanperfect

sofie85 skriver:

Forståeligt! Insekter i maden kan godt dræbe appetitten

Ja især når man er gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.