PUREBABY.DK - super hurtig levering!! Kan anbefales :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.347 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. august 2010

lisbethita

Kære alle tøser,

Nu har jeg snart prøvet og købe babytøj eller sager mange forskellige steder på nettet, men jeg har DOG aldrig oplevet så hurtig levering og dermed god service som hos purebaby.dk. En ting er, at de i det hele taget har lækre produkter og et rigtigt godt udvalg samt en meget brugervenlig og overskuelig hjemmeside - men lige så vigtigt er det, at de sender varerne SUPER hurtigt! 

Jeg bestilte 1 trøje og to babytæpper i økologisk bomuld til brug til barselsgaver. De blev bestilt onsdag aften omkring midnat og jeg modtog det hele i dag fredag. Det er 2. gang jeg køber fra purebaby.dk og sidste gang kom varene lige så hurtigt. 

for PUREBABY.DK - det synes jeg holder maks! Det ville jeg bare lige dele med jer. 

mvh Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

lisbethita

lisbethita skriver:

Kære alle tøser,

Nu har jeg snart prøvet og købe babytøj eller sager mange forskellige steder på nettet, men jeg har DOG aldrig oplevet så hurtig levering og dermed god service som hos purebaby.dk. En ting er, at de i det hele taget har lækre produkter og et rigtigt godt udvalg samt en meget brugervenlig og overskuelig hjemmeside - men lige så vigtigt er det, at de sender varerne SUPER hurtigt! 

Jeg bestilte 1 trøje og to babytæpper i økologisk bomuld til brug til barselsgaver. De blev bestilt onsdag aften omkring midnat og jeg modtog det hele i dag fredag. Det er 2. gang jeg køber fra purebaby.dk og sidste gang kom varene lige så hurtigt. 

for PUREBABY.DK - det synes jeg holder maks! Det ville jeg bare lige dele med jer. 

mvh Lisbeth

Jeg håber, at I er mange der ser dette!!  Fordi endeligt er der et godt sted at købe babytøj... Jeg har bare SÅ mange gange prøvet at vente en hel uge på bestillingerne...

Ha en dejlig weekend! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.