køns scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Hej...

Jeg tænkte på.... Vi var til en scanning på Alma klinikken, og en gennemscanning på hillerød sygehus. Begge gange fik vi af vide vi venter en pige.. Så der er kommet pigefarver her i huset... SÅ er det jeg kom til at tænke på, hvad nu hvis de har taget fejl og jeg føder en dreng :-) Har i tænkt på det?? eller er der nogle der har været ude for at kønnet ikke blev det de fik af vide :-)

Mvh Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

B&J

82TI skriver:

Hej...

Jeg tænkte på.... Vi var til en scanning på Alma klinikken, og en gennemscanning på hillerød sygehus. Begge gange fik vi af vide vi venter en pige.. Så der er kommet pigefarver her i huset... SÅ er det jeg kom til at tænke på, hvad nu hvis de har taget fejl og jeg føder en dreng :-) Har i tænkt på det?? eller er der nogle der har været ude for at kønnet ikke blev det de fik af vide :-)

Mvh Tine

en i min familie oplevede det og hun fik strikket alt til sig i lysserrødt men det var altså en dreng der kom ud pisse træls men det er jo en chance nå¨r man vil vide kønnet

Anmeld

13. august 2010

VIPpigen

Uhh, kender det, har også begge gange fået at vide vi skal have en pige, men hvad nu hvis der kommer tap på...

Ej, vi skal til 3D/4D den 16 september, så håber da det bliver samme svar der, for nu er der begyndt at blive købt ind til en pige her i huset.. Hihi. Men altså, så tager vi det stille og roligt her, bliver det en dreng må det tøj der kan farves, farves, og andet sælges (han skal jo ikke gå i kjoler).

Hun får ikke eget værelse her, og der bliver ikke malet, så hun har et lille hjørne inde i vores soveværelse, hvor jeg har købt wall stiches (staves) som også kan bruges til begge køn...

Anmeld

13. august 2010

VIPpigen skriver:

Uhh, kender det, har også begge gange fået at vide vi skal have en pige, men hvad nu hvis der kommer tap på...

Ej, vi skal til 3D/4D den 16 september, så håber da det bliver samme svar der, for nu er der begyndt at blive købt ind til en pige her i huset.. Hihi. Men altså, så tager vi det stille og roligt her, bliver det en dreng må det tøj der kan farves, farves, og andet sælges (han skal jo ikke gå i kjoler).

Hun får ikke eget værelse her, og der bliver ikke malet, så hun har et lille hjørne inde i vores soveværelse, hvor jeg har købt wall stiches (staves) som også kan bruges til begge køn...

hehe ja der er ikke andet for :-) men hvis jeg får en dreng, så er han da også mere end velkommen.... Men det må da være en underlig følelse nu når man kigger efter pigeting og navne osv, men det er en dreng der kommer ud :-)
åh åh bare det med navne... åh gud at blive enig om et drengenavn herhjemme, det vil blive svært vi er ikke enig om et pigenavn endnu

Held og lykke med scanningen i september, det er så dejligt at se baby i maven synes jeg :-)

Anmeld

13. august 2010

Sakris

Har tænkt det samme. Har kun hørt om en, hvor de havde fået noget forkert af vide. Men vores scanningsdame lød meget overbevist, så vi kan slet ikke forestille os at vores bliver andet end en pige nu 

Vi har dog ikke rigtig købt nogle deciderede pigeting, udover et par bodystockings og en kjole. Resten kan begge køn bruge. Men har indtil videre ikke købt så meget. Hvilket nok også er godt... Vi har 19 uger igen

Anmeld

13. august 2010

LIZO

vi ville ikke vide kønnet. eller retter jeg måtte ikke da lars ikke ville vide det. men pigebarnet lå med meget spredte ben og hun satte scanner på var det meget tydeligt at det ikke var en dreng det var lieg før liam os kunne se det så tydeligt var det..

jeg blev så scannet 1 gang mere hvor hun igen lå med meget spredte ben så var egenlig ikke i tvivl. og vi fandt navn og købte alt ind i lyserrødt

men den dag jeg skulle føde var vi begge ved at gå i panik. tænk nu hvis det var en dreng. stakkels ham der skulle hjem i en fin lyserrød kjole.. hehe..  men dne var så go nok. men vi fik lige et ekstra kick da hun blev født.. vi skulle lige tjekke om den var go nok

Anmeld

13. august 2010

hehe godt at høre det ikke kun er mig der har tænkt tanken.... På dvd vi har fået med hjem ligner det altså heller ikke en tab... Men jeg er jo heller ikke jordmor hehe.....
Men altså jeg må leve lidt i uvished endnu da jeg først har termin i december.... Men lyserøde ting og nibs kan jeg altså ikke holde mig fra at købe :-)

Anmeld

19. august 2010

Kløver

82TI skriver:

Hej...

Mvh Tine

Jeg har ikke prøvet da (venter min første og vi vil ikke vide kønnet) men hørt om flere som fik det modsatte af hvad de ventede, bla en nabo til min svigermor, de ventede en dreng, og de var yderst sikre, og alt var blåt, men surprice, ja der kom en lille pige

Anmeld

19. august 2010

TbCp

En bekendt, jeg havde engang, havde fået at vide at hun ventede en pige og alt var købt ind til en pige.... men ud kom der så en dreng

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

En tidligere arbejdskollega fik 3 gange at vide det blev en dreng. Så alt var lyseblåt, til en hygge scanning hos hendes mors veninde som arbejder med det fandt de så ud af det faktisk var en lille pige... så der var ret travlt med at få det nye tøj i hus og ud med det andet nye til en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.