Puha.. Jeg har har taget mig selv i nakken.. Havde besluttet mig for at jeg måtte købe en lille ting, når jeg havde været til NF.. En sparkedragt ell. men man kan jo INTET få i unisex.. Øv.. Man bliver da nødt til at kende kønnet for at få noget af det fede babytøj.. Havde ellers en idé om ikke at ville vide det, men det kan godt ske den idé bliver droppet

Så nej, jeg har faktisk ikke købt noget endnu.. Men det skal nok komme, har net-luret temmelig meget.. Nu tror jeg at jeg går efter uge 18-20 - så må det være "lovligt".. Når man ligesom ikke kan skjule det længere, så synes jeg også det er noget andet.
Vi har i øvrigt ikke fortalt at vi venter os til nogen, det synes jeg er mit første store "problem".. Nu vil jeg jo gerne finde det helt "rigtige" tidspunkt at fortælle familien det, når vi har ventet til nu.. Er 13+4 idag.. Så måske om et par uger.. Puha.. Det bliver spændende.. Kan slet ikke forestille mig hvordan de tager det, jeg er bare slet ikke "baby-typen", der har sukket efter det i mange år - er vist lidt mere "ego-typen" der bare slet ikke kan se sig selv med en lille en.. Men nu skulle det være.. og jeg glæder mig! Så håber de bliver positivt overrasket.. Er 29 og har været sammen med min kæreste i 10 år - så det er vel okay det bliver nu, fnis...
Puha en stil... Sorry.. Men det var lige så hyggeligt.. Nå, god lørdag til jer!
Anmeld