Er i begyndt at hamstre????? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Malonde1985

Igår gik jeg ind i 17 uge, og jeg kan simpelthen ikke lade være med at surfe rundt på ALLE mulige hjemmesider - nok også fordi jeg bare går sygemeldt herhjemme  rimelig træls!!

Nu har jeg fået købt graviditetsundertøj fra Carriwell, samt 3 graviditetsbluser (er endnu ikke vokset ret meget  men måtte jo eje det ), og som sagt tidligere købt puslehynde..

Får I købt noget?? Eller er det bare mig, som går amok med netshopping .. Har jo egentlig ik købt ret meget når det sådan blive sat op her, men puha, føles bare sådan, men måske også fordi jeg hele tiden kigger og higer efter alt muligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Marco2

Nej, overhovedet ikke. Har intet købt eller overhovedet kigget på noget. Vi har stort set alt og lidt til, fra vores datter, så føler ikke rigtigt jeg mangler noget … Skal ha' en seng og en trip trap mere. Men det er jo ikke noget der som sådan haster at få købt, da "stumpen" skal sove i lift/vores seng det første stykke tid, og forventer ikke at få så fremmelig et barn at det kan sidde selv i triptrap'en de første uger

Og så skal jeg vel ha' en voksi eller lignende, men kan ikke blive enig med mig selv om det er noget der bliver brugt. Kan ikke huske hvornår de begynder at sove ude i barnevognen.... Jeg har termin den 3. feb så den kommer måske ikke til at blive brugt så meget?

Og til sidste ved jeg ikke om det bliver en dreng eller en pige … Men da jeg født vores datter fik vi så meget tøj i barselsgave, at vi måtte proppe det i 3 store affalssække for at få det med hjem fra sygehuset. Så hvis det går ligeså med nr. 2 tror jeg ikke vi lige går tør for tøj foreløbigt

Så nej, ingenting shoppet overhovet endnu. 

AG

Anmeld

13. august 2010

Mettemus

Vi har også små-shoppet... fx en barnevogn  Udover den er det blevet til en uro og et par små futter. Så har jeg købt to par bukser og et par leggins til mig selv. Det var dog mest af nød, for jeg synes ærlig talt det er lidt ærgerligt at skulle bruge penge på graviditetsbukser. De er måske behagelige, men simpelthen ikke særlig smarte... De gamle kan dog ikke lukkes mere, så det gav lissom sig selv hvis jeg havde lyst til at komme ud i blandt mennesker de næste 5 måneder

Knus Mette 18+1

Anmeld

13. august 2010

Diana...

Vi har heller ikke købt noget endnu men lyst er så stille og rolig ved at komme vi har idag været ude og kikke på vugge men tror lige jeg vil prøve og se om jeg kan finde en brugt i stedet :) 

Anmeld

14. august 2010

Bette81

Puha.. Jeg har har taget mig selv i nakken.. Havde besluttet mig for at jeg måtte købe en lille ting, når jeg havde været til NF.. En sparkedragt ell. men man kan jo INTET få i unisex.. Øv.. Man bliver da nødt til at kende kønnet for at få noget af det fede babytøj.. Havde ellers en idé om ikke at ville vide det, men det kan godt ske den idé bliver droppet Så nej, jeg har faktisk ikke købt noget endnu.. Men det skal nok komme, har net-luret temmelig meget.. Nu tror jeg at jeg går efter uge 18-20 - så må det være "lovligt".. Når man ligesom ikke kan skjule det længere, så synes jeg også det er noget andet.

Vi har i øvrigt ikke fortalt at vi venter os til nogen, det synes jeg er mit første store "problem".. Nu vil jeg jo gerne finde det helt "rigtige" tidspunkt at fortælle familien det, når vi har ventet til nu.. Er 13+4 idag.. Så måske om et par uger.. Puha.. Det bliver spændende.. Kan slet ikke forestille mig hvordan de tager det, jeg er bare slet ikke "baby-typen", der har sukket efter det i mange år - er vist lidt mere "ego-typen" der bare slet ikke kan se sig selv med en lille en.. Men nu skulle det være.. og jeg glæder mig! Så håber de bliver positivt overrasket.. Er 29 og har været sammen med min kæreste i 10 år - så det er vel okay det bliver nu, fnis...

Puha en stil... Sorry.. Men det var lige så hyggeligt.. Nå, god lørdag til jer!

Anmeld

17. august 2010

Angelspot

Puha, jeg synes det er så uoverskueligt med alle de ting der skal købes! Har været hjemme på loftet hos min mor og har fået sorteret lidt af det tøj som min lillebror og jeg har været i, men det er så gammeldags at det var begrænset hvad jeg tog med.

Ellers har vi kigget på barnevogn og fået købt puslehynde

Vi vil gerne vide kønnet, så jeg er sikker på at jeg ender med at gå sho amok når vi har fundet ud af om vi skal have en dreng eller pige!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.