Hvid vugge inkl. uro sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.575 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. august 2010

ZamanogDania

Rigtig fin vugge inkl. madrasse og uroen sælges for næsten ingen penge. Vuggen har ikke været brugt meget, fordi min datter kunne bedst lide og sove i samme seng som os.

Uroen kostede 599,- kr. den kan ikke dreje rundt(lige pludselig gik den bare i står, men tror godt den kan laves hvis man piller lidt ved den). men ellers virker den fin, der er lys og 4 forskellig melodi. Der er fjernbetjening med til uroen. Har aldrig brugt den
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

morethanperfect

ZamanogDania skriver:

Rigtig fin vugge inkl. madrasse og uroen sælges for næsten ingen penge. Vuggen har ikke været brugt meget, fordi min datter kunne bedst lide og sove i samme seng som os.

Uroen kostede 599,- kr. den kan ikke dreje rundt(lige pludselig gik den bare i står, men tror godt den kan laves hvis man piller lidt ved den). men ellers virker den fin, der er lys og 4 forskellig melodi. Der er fjernbetjening med til uroen. Har aldrig brugt den

Sælger du uro'en for sig selv ?

Anmeld

13. august 2010

Maalene

ZamanogDania skriver:

Vil gerne købe begge dele, men bor i Jylland

Anmeld

13. august 2010

ZamanogDania

morethanperfect skriver:

Sælger du uro'en for sig selv ?

Vil helst sælge den sammen med vuggen. hvad vil du give hvis det var? som det står i anoncen så kan den ikke dreje rundt. men tror godt den kan laves.

Anmeld

13. august 2010

ZamanogDania

Maalene skriver:

Vil gerne købe begge dele, men bor i Jylland

kommer du nogensinde til sjælland? for hvis det var kunne jeg godt kører den til Ringsted

Anmeld

13. august 2010

Maalene

ZamanogDania skriver:

kommer du nogensinde til sjælland? for hvis det var kunne jeg godt kører den til Ringsted

Har desværre ikke lige planlagt nogen tur derover - bliver nok for dyrt med broafgift og benzin Øv øv...

Anmeld

13. august 2010

ZamanogDania

Maalene skriver:

Har desværre ikke lige planlagt nogen tur derover - bliver nok for dyrt med broafgift og benzin Øv øv...

Det kan jeg godt forstår.

Anmeld

13. august 2010

Diana...

Hvad skal du have for sengen? og har den stået i et ryger hjem  Er der hjul på?

Anmeld

13. august 2010

ZamanogDania

Ikke ryger hjem. Hvad vil du give?

Anmeld

13. august 2010

ZamanogDania

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.