Andre blefri børn med tilbagefald?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.820 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Tynen

Det er altså mærkeligt.
Stella har været blefri (Dog ikke nat) siden engang i maj, men nu er hun pludselig begyndt at småtisse/dryppe i bukserne.
Igår måtte vi skifte tøj 5 (Som i FEM!) gange.

Tit kan vi se at hun skal tisse, men hun benægter altid.
Somme tider har jeg måtte tvinge hende ud på toilettet, men så går hun helt amok og nægter at tisse eller sætte sig på toilettet.
2 minutter efter har hun så et uheld.

Hvordan pokker griber man det an?
Jeg synes ikke rigtig om at give hende ble på igen, da det må føles som et nederlag efter så mange måneder uden... Eller hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Anja

Har ikke lige erfaring med den slags tilbagefald, men kan "truslen" om at få ble på igen ikke få hende til at gå på toilettet?

Tror i al fald at Elias ville sætte sig noget imod, hvis jeg forsøgte at give ham en ble på

Anmeld

13. august 2010

ka li ja

ååhhh der ved jeg jo heller ikke lige hvad man skal gøre....

men her hjemme har vi jo et problem med at bruge toilet og ble når der skal laves stort.... så det bliver enten gjort i badekaret eller i bukserne.....

jeg er bange for at true med noget, for så er jeg helt sikker på han først går helt i baglås. så vi snakker bare om lige så stille, at nøste gang skal han spørge om han ikke må få ble på. men intet sker der.. jeg venter bare....

men ja du kan måske prøve at spørge hende om hun gerne vil ha ble på igen, for det er da ikke rart at rende rundt med våde underbukser..  måske er hun bare ikke helt klar.  og er hun det, så siger hun højest sandsynlig nej til bleen og stopper så vidt muligt med at tisse i bukserne.

der er ikke noget med børn der er et nedrlag. det er kun oppe i vores hoveder, vi kan jo ikke bestemme hvornår de er klar til det vi gerne vil ha dem til og hvor mange teenagere render rundt med ble på?

Anmeld

13. august 2010

ka li ja

en lille bæ i badekaret

Anmeld

13. august 2010

Marco2

ka li ja skriver:

en lille bæ i badekaret

Anmeld

13. august 2010

Anja

ka li ja skriver:

en lille bæ i badekaret

Han har da bare en indre skildpadde  -  de laver nemlig også stort så snart de kommer i vandbad

Anmeld

13. august 2010

Monica

Ikke fordi Gustav pånoget tidspunkt har været blefri, mwn var begyndt at sige at han skulle tisse,også i bhv. Men nu er vi gået 2 skridt tilbage. Han siger heller ikke til når han har lavet i bukserne,benægter faktisk. Vi venter lidt, han er IKKE klar endnu.

Monica

Anmeld

13. august 2010

Tynen

Men et eller andet sted ville jeg jo mene at hun har været klar.
Hun har trods alt været blefri i 3 mdr. med kun 3-4 uheld (Og 2 af dem var fordi hun tog bleen af om natten)
Kan hun så lige pludselig blive uklar?

Tog en snak om det i BHén og de siger at jeg ikke må tage notits af det skete, og bare skal skifte tøj på hende og ikke snakke mere om det.
Desværre "kom jeg til" at true med bleen da hun havde tisset i bukserne 3 gange siden hun kom fra BH.
Jeg blev simpelthen så frustreret, fordi at jeg lige havde tilbudt at følge hende på toilettet.
Den vil hun (sjovt nok) slet ikke høre tale om, men for pokker...
Jeg håber at det går bedre imorgen, ellers eksploderer vasketøjsbunken da inden mandag

Anmeld

13. august 2010

ka li ja

haha det der med en eksplodeter vasketøjskurv, det kender jeg alt for godt. men det er nu bare fordi jeg har nogle møg beskidte unger.....

ja måske er der lidt skildpadde over arthur.. han har også gjort det i badet ude ved hans far... det er sgu bedre der end i bukserne...

Anmeld

14. august 2010

Muffinmus

William får også lidt uheld nogle dage, andre dage slet ikke. Det skifter meget lige nu siger BH. Så de fortsætte bare uden ble siger de og så må vi tage det vasketøj der evt dukker op.

Den ene dag 3 sæt, de 2 næste ingenting, for for filan, var nødt til at købe flere underbukser til ham:-)Kunne ikke følge med.

Lad hende prøve alligevel, og bare skift tøjet, men kender det SÅ godt, kommer selv med småtrusler om at bleen bare ryger på igen hvis han ikke vil sige når han skal tisse...dumme os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.