Haha Maser baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2010

Anonym trådstarter

I går aftes var manden og jeg sammen, og da jeg er lidt over halvejs i graviditeten har han på det sidste syntes jeg er ved at være lidt tung, og maven er lidt i vejen når jeg ridder. Så derfor blev det den alm. missionærstilling.

Men efter noget tid syntes jeg dog han pustede og stønnede lidt for meget, og armene rystede. Spurgte om det var hårdt, for sådan plejer det ikke at være (kunne ikke lade vær med at grine af ham) Hvortil han svare: JA jeg vil jo ikke ligge oven på dig, så maser jeg baby.

Var bare flad af grin, og sagde han altså ikke skulle tænke på den lille derinde, for den kunne jo ikke mærke noget. Men det var ligemeget, tænk nu hvis han kom til at mase "den".  Så vi begge var færdige af grin, og endte med bare at ligge og nusse, men vi fik da hvad vi ville have.

Har jeres mænd kommet med sådan nogen kommentar, og hvad har i svaret igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

saxa

Haha.. Har ikke lige oplevet det der.. Men igår var jeg til undersøgelse på sygehuset, hvor manden var med.. Efter scanning ville lægen lige mærke indvendigt for at mærke livmoderhalsen og størrelsen på "udgangen". Manden går over og sætter sig imens, da han ikke vil kigge på. Pludselig siger Lægen " Nu mærker jeg på hovedet, kan du mærke jeg rokker lidt med det?" Jeg kigger så over på manden som får et meget mærkeligt ansigtsudtryk

Da vi kommer ud spørger jeg hvad der lige skete derinde.. Så siger han " Ja, nu fik hun så ødelagt alle mine seksuelle fantasier med dig. Tænk sig at hun bare med to fingre kunne mærke hovedet. Hvad så når jeg stikker *Biib* ind, hvad skal det ikke ende med"

Jeg var FLAD af grin!!

Anmeld

13. august 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Haha.. Har ikke lige oplevet det der.. Men igår var jeg til undersøgelse på sygehuset, hvor manden var med.. Efter scanning ville lægen lige mærke indvendigt for at mærke livmoderhalsen og størrelsen på "udgangen". Manden går over og sætter sig imens, da han ikke vil kigge på. Pludselig siger Lægen " Nu mærker jeg på hovedet, kan du mærke jeg rokker lidt med det?" Jeg kigger så over på manden som får et meget mærkeligt ansigtsudtryk

Da vi kommer ud spørger jeg hvad der lige skete derinde.. Så siger han " Ja, nu fik hun så ødelagt alle mine seksuelle fantasier med dig. Tænk sig at hun bare med to fingre kunne mærke hovedet. Hvad så når jeg stikker *Biib* ind, hvad skal det ikke ende med"

Jeg var FLAD af grin!!

Haha.. Så bliver der nok ikke mere sex før hun er kommet ud. Men altså der sker jo ikke noget med den lille, og de ligger godt beskyttet i den lille hule derinde, det gør de hele tiden igennem. Men tror desværre ikke mændene kan se det ikke er så "farligt" for de kan jo ikke mærke den lille inde i maven som vi kan.. Men fed kommentar fra din mand.  Dagens grin.

Anmeld

13. august 2010

saxa

Nej tror heller ikke lige de helt ved hvordan og hvorledes det hele hænger sammen.. Hehe.. Jamen jeg var også flad af grin over det.. Han blev helt hvid i hovedet og var sikker på han ville lave blå mærker på baby hvis vi skulle hygge.. Det slog ham godt nok helt ud at lægen kunne mærke hovedet bare med to fingre.. Hehe..  

Altså de kære mænd!!

Anmeld

16. august 2010

rasser32

Anonym skriver:

I går aftes var manden og jeg sammen, og da jeg er lidt over halvejs i graviditeten har han på det sidste syntes jeg er ved at være lidt tung, og maven er lidt i vejen når jeg ridder. Så derfor blev det den alm. missionærstilling.

Men efter noget tid syntes jeg dog han pustede og stønnede lidt for meget, og armene rystede. Spurgte om det var hårdt, for sådan plejer det ikke at være (kunne ikke lade vær med at grine af ham) Hvortil han svare: JA jeg vil jo ikke ligge oven på dig, så maser jeg baby.

Var bare flad af grin, og sagde han altså ikke skulle tænke på den lille derinde, for den kunne jo ikke mærke noget. Men det var ligemeget, tænk nu hvis han kom til at mase "den".  Så vi begge var færdige af grin, og endte med bare at ligge og nusse, men vi fik da hvad vi ville have.

Har jeres mænd kommet med sådan nogen kommentar, og hvad har i svaret igen

Smiler det kan man godt grine af, men nu er jeg en mand og var faktisk også bange for det, når vi lå i missionær.

Den mest bruge stilling var bagfra også fordi til sidst i gravidteten var det kun den stilling hun kunne ligge i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.