Hvad synes i om navnet I...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Moaaar <3

Carina1984 skriver:

Ser desværre hende fra Hollywood fruer, for mig

Hollywood fruer ? Det siger mig ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

lisbethita

Æblekage skriver:

Ines : Spansk form af pigenavnet Agnes. Kan også staves Inez. I perioden 1985-1996 fik 11 danske piger navnet Ines. Ifølge Danmarks statistik var der 129 personer med navnet Ines i Danmark pr 1. januar 2008.

SYNES DET ER FANTASTISK SMUKT!!! Men jeg elsker også spanien, så måske er det derfor. Jeg siger GO for Inez :-) Kh lisbeth 

Anmeld

14. august 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

det er også sådan min læge udtaler sit men hvis der er z til sidst ville man nok udtale det I-NEZ, æh...hvordan skriver man det? altså I lyden ville blive kortere og mere tryk på NEZ delen

Godt beskrevet 

Anmeld

14. august 2010

Ina33

Helt vildt flot - elsker jo specielle navne...

Louise

Anmeld

14. august 2010

Mig med maven

Jeg har stemt FLOT.

Men jeg har det lidt svært med det!?! - Jeg kan ikke se en baby hedde Ines, men helt sikkert en smækker teenagepige. Og senere en voksen. Men når det er sagt, synes jeg det er rigtig fint navn!

Anmeld

14. august 2010

Banditten´s mor

Jeg synes det er et flot navn, kunne godt finde på at kalde en eventuel datter for.

Jeg ville helt sikkert stave det Inez og udtale det I-nez.

Anmeld

14. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes det er smukt

Anmeld

14. august 2010

Elizabeth Nuñez

Elsker navnet Ines /Inez.. ville selv have min pige skulle have heddet det hvis det ikke lige var fordi at vi hedder Nunez til efternavn.. Inez Nunez.. Hmmm

Anmeld

14. august 2010

>>Carina<<

Æblekage skriver:

Hollywood fruer ? Det siger mig ingenting

Et program der var på TV3 "danske Hollywood fruer " hende der hed det var forfærdelig og ku bestemt ik li børn

Anmeld

14. august 2010

Moaaar <3

Carina1984 skriver:

Et program der var på TV3 "danske Hollywood fruer " hende der hed det var forfærdelig og ku bestemt ik li børn

Nå for F..... vi har ikke tv3. Måske også meget godt for så var navnet ikke så pænt igen, det er så typisk at når man finder et navn at man kommer til at forbinde det med en eller anden også er det navn boykottet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.