Hårfarvning og amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. august 2010

FrkLarsen

Hej tøser.

Nu da jeg endelig har født, har jeg fået en ustyrlig lyst til at få de skide udgruninger væk!

Men hvordan er det nu med hårfarvning og amning, hvad gjorde i?

Kamilla med Emilie på nu 9 dage  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Risen

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Nu da jeg endelig har født, har jeg fået en ustyrlig lyst til at få de skide udgruninger væk!

Sundhedsstyrelsen siger nej til hårfarvning og amning.. .. Hvis du skal og bare ikke kan holde ud mere ville jeg malke ud inden( til far) og derefter gå til frisøren og malke ud bagefter og smide det mælk ud.. og så få striber så det ikke rammer hovedbunden..  

Anmeld

13. august 2010

FrkLarsen

Risen skriver:

Sundhedsstyrelsen siger nej til hårfarvning og amning.. .. Hvis du skal og bare ikke kan holde ud mere ville jeg malke ud inden( til far) og derefter gå til frisøren og malke ud bagefter og smide det mælk ud.. og så få striber så det ikke rammer hovedbunden..  

Iha nej nej, så venter jeg skam! ingen hast, min lille put skal helst ikke dopes med alt det giftstof

Tak for svar søtte

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

FrkLarsen skriver:

Hej tøser.

Det er selvfølgelig op til dig selv. Ingen kan sige hvad du må og ikke må. Og mange gør det alligevel.

Men i mit lille hovede er det et "NO GO" Giftstofferne ryger direkte over i modermælken.Hvilket sundhedsstyrrelsen heller ikke anbefaler.

Du kan jo så amme ud. og smide den mælk væk du danner det første stykke tid efter. Men det er jo ikke til at vide hvor længe giftstofferne er i mælken.

Knus Pernille

Anmeld

13. august 2010

Mutti2

FrkLarsen skriver:

Iha nej nej, så venter jeg skam! ingen hast, min lille put skal helst ikke dopes med alt det giftstof

Tak for svar søtte

Hov

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.