Vennepar søges i Vejen-området.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.198 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Guinevere

Min mand og jeg er flyttet til Vejen by i februar. Vi har måttet indse, at det har været svært at skabe en ny vennekreds i det ønskede tempo i nærområdet, og derfor prøver vi nu denne alternative og hidtil ukendte metode :-)

Vi er henholdsvis 32 og 33 år og uddannet ingeniør og folkeskolelærer. Vi har to skønne døtre - én på 6 år og én på knap 5 mdr. Det kunne være rart hvis der fulgte nogle børn med i et nyt bekendtskab ;-). Vi håber på at finde vennepar med (måske) fælles interesser og ikke mindst hvor kemien passer. Vi forestiller os alm. hyggeaftener/eftermiddage, kortspil, film, mad, hyggesnak o.lign.

Vi glæder os til at se om dette medie fungerer til at finde venner :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

sa82

hej. mig og min kæreste søger faktisk osse et vennepar, og vi bor ikke særlig langt fra vejen af. bor ude omkring lunderskov. vi er hendholdsvis 27 og 28 år, har dog ingen børn endnu. men er da i gang med projekt baby. men du kan jo bare skrive hvis du synes det kunne være noget.. : )

Anmeld

14. august 2010

Kristina V

Guinevere skriver:

Min mand og jeg er flyttet til Vejen by i februar. Vi har måttet indse, at det har været svært at skabe en ny vennekreds i det ønskede tempo i nærområdet, og derfor prøver vi nu denne alternative og hidtil ukendte metode :-)

Vi er henholdsvis 32 og 33 år og uddannet ingeniør og folkeskolelærer. Vi har to skønne døtre - én på 6 år og én på knap 5 mdr. Det kunne være rart hvis der fulgte nogle børn med i et nyt bekendtskab ;-). Vi håber på at finde vennepar med (måske) fælles interesser og ikke mindst hvor kemien passer. Vi forestiller os alm. hyggeaftener/eftermiddage, kortspil, film, mad, hyggesnak o.lign.

Vi glæder os til at se om dette medie fungerer til at finde venner :-)

Velkommen til

Håber da i bliver glade for at bo herovre.. Vejen er en super lækker by. Vi bor lige op og ned af Vejen og benytter os da meget af byen.

Der er en region tråd -sønderjylland-, du kan prøve at sætte denne i også.. Ved her er rigtig mange fra Kolding af også...

Anmeld

16. august 2010

MichaelT

Hejsa. Min hustru og jeg har lige lavet denne side: www.vennepar.dk måske har det interesse. 

Vi synes der manglede et sted på internettet for vennepar

Mvh. Michael

Anmeld

16. august 2010

Guinevere

MichaelT skriver:

Hejsa. Min hustru og jeg har lige lavet denne side: www.vennepar.dk måske har det interesse. 

Vi synes der manglede et sted på internettet for vennepar

Mvh. Michael

Kan se at siden er helt ny, så det bliver da spændende om der kommer godt gang i den :-) Held og lykke med det.

Anmeld

18. august 2010

Guinevere

Kristina V skriver:

Velkommen til

Håber da i bliver glade for at bo herovre.. Vejen er en super lækker by. Vi bor lige op og ned af Vejen og benytter os da meget af byen.

Der er en region tråd -sønderjylland-, du kan prøve at sætte denne i også.. Ved her er rigtig mange fra Kolding af også...

Kender godt byen fra gymnasie-tiden, og det var da også de positive indtryk fra dengang, der var med til at Vejen blev valgt :-)Har da stadig heller ikke noget imod byen, men kræver nok tid inden man får etableret en ny omgangskreds :-)

Anmeld

5. oktober 2010

MichaelT

Guinevere skriver:

Kan se at siden er helt ny, så det bliver da spændende om der kommer godt gang i den :-) Held og lykke med det.

Jo tak, nu må vi se om der er stemning for det :O)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.