Må lige fortælle jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Fines mor

at Josephine fik huller i ørene hertil eftermiddag;-)

Hun sagde selv vi skulle kører derop, så vi tog afsted.

Da vi kom derop var hun ikke meget for det, efter 1. hul ville hun ikke have lavet 2. hul. Men det endte med jeg sagde til hende, du får en is hvis du tager dig sammen og får det sidste;-)

DONE hihi - så nu har hun små hjerte øreringe i guld på;-) Det er så sødt til hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Heidimed lea

billleder tak det klarede hun flot...  ja lidt må der lokkes indimellem hun kunne jo heller ikke gå med kun 1 hul..

hun ser også dejlig ud på skolebilledet tillykke med det.

knus Heidi

Anmeld

13. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

YAY hvor fedt Tillykke...!!

Anmeld

13. august 2010

Fines mor

Jeg skal nok tage et billede ;-)))

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Tillykke med det:-)

Filuca har også snakket om det, men jeg ved ikke.... Frygter lidt det der med hun går helt amok efter 1. hul og ikke vil ha' lavet nummer to.... Og Thomas er ikke vild med øreringe så tidligt.....

Anmeld

13. august 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Tillykke med det:-)

Filuca har også snakket om det, men jeg ved ikke.... Frygter lidt det der med hun går helt amok efter 1. hul og ikke vil ha' lavet nummer to.... Og Thomas er ikke vild med øreringe så tidligt.....

Hvis ikke hun selv har talt om det, så er hun nok ikke klar til det;-)

Anmeld

13. august 2010

Tina2

Fines mor skriver:

Hvis ikke hun selv har talt om det, så er hun nok ikke klar til det;-)

Det er jo netop det hun har, fordi så mange har det... Men hendes smertetærskel er absolut ikke ret høj, så jeg ved ikke rigtig om det er for tidligt... Tror det....

Anmeld

13. august 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Det er jo netop det hun har, fordi så mange har det... Men hendes smertetærskel er absolut ikke ret høj, så jeg ved ikke rigtig om det er for tidligt... Tror det....

Vi tog op i butikken hvor hun lige skulle kigge lidt, så satte jeg mig på stolen og holdt hende i hånderne. Så skulle hun pludselig på wc, og så måtte vi lige gå en tur på wc. haha...

Så kom vi tilbage, så blev hun bange for pistolen men fik så lov til at holde og se den selv. Da første hul var skudt i skreg hun godt nok, og ville ikke have lavet hul nr. 2. Jeg sagde så til hende, at vi jo havde aftalt at gennemføre efter første hul!! Vi kiggede lidt på det første hul med den fine ørering, og så lovede jeg hende en is hvis vi tog det sidste nu og her! Ok .. sagde hun så. Op på stolen, og så holdt hun mor i hånden, og så skreg hun igen fordi hun mente det gjorte mere ondt end første hul. ;-) Lige efter skreg hun MOR du skal kramme mig hårdt, det gjorte vi så;-) Efter 5 min var hun super glad for dem, og idag har hun været SÅ stolt i skolen;-))

Anmeld

13. august 2010

Fines mor

Det er svært at tage et billede af så lille en ting;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. august 2010

Annette

Tina prøv med noget tryllecreme, det som de får smurt på når de skal vaccineres, måske det kan hjælpe
Jeg håber ikke Oliver kommer og siger han vil ha hul i øret, det er forbeholdt piger...
Eller hva??
Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.