Stor dag - både for mig og min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. august 2010

betski

Min datter havde første skoledag i dag og jeg havde i den forbindelse opfordret hendes far til at møde op, hvilket han gjorde. Det har påvirket at jeg ikke har sovet de sidste mange nætter, da jeg ikke har det godt med at være sammen med ham grundet vores fortid. Men for min datter strækker jeg mig naturligvis langt. Min datter havde den mest fantastiske start på skolelivet og jeg nød bare at se hendes smil hele dagen.

Jeg havde besluttet mig for at nu skulle det være, at han skulle skrive under på at hun må få mit efternavn sat på hendes, sådan at hun både har mit og hans. Jeg har stadig min ex mands efternavn men har længe gerne vil have mit pigenavn tilbage. Det eneste der har holdt mig tilbage er at jeg gerne vil have at min datter skal hedde det samme. Hun har så selv ytret ønske om, at få mit efternavn og ved at hun også har sagt det til sin far. Jeg havde derfor printet blanketten ud til navneskift og efter lidt brok fra hans side om at hendes navn bliver meget langt, og at mit efternavn skulle stå sidst skrev han sgu under!! Jeg er bare så glad, nu er den sag endelig også ude af verden. Glæder mig meget til at få mit pigenavn tilbage og dermed een gang for alle ligge mit ægteskab bag mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

N&J

Tillykke med det, det var da dejligt at han gjorde det.. 

Anmeld

13. august 2010

betski

N&J skriver:

Tillykke med det, det var da dejligt at han gjorde det.. 

Ja jeg er super lettet. Var så bekymret for, om det ville give ham anledning til atter at blive et dumt svin og gøre samværet besværgeligt. Men nej, heldigvis ingen reaktion fra hans side efter han tog hjem. Dejligt!

Anmeld

13. august 2010

Pige2009

Min datter havde første skoledag i dag og jeg havde i den forbindelse opfordret hendes far til at møde op, hvilket han gjorde. Det har påvirket at jeg ikke har sovet de sidste mange nætter, da jeg ikke har det godt med at være sammen med ham grundet vores fortid. Men for min datter strækker jeg mig naturligvis langt. Min datter havde den mest fantastiske start på skolelivet og jeg nød bare at se hendes smil hele dagen.

Jeg havde besluttet mig for at nu skulle det være, at han skulle skrive under på at hun må få mit efternavn sat på hendes, sådan at hun både har mit og hans. Jeg har stadig min ex mands efternavn men har længe gerne vil have mit pigenavn tilbage. Det eneste der har holdt mig tilbage er at jeg gerne vil have at min datter skal hedde det samme. Hun har så selv ytret ønske om, at få mit efternavn og ved at hun også har sagt det til sin far. Jeg havde derfor printet blanketten ud til navneskift og efter lidt brok fra hans side om at hendes navn bliver meget langt, og at mit efternavn skulle stå sidst skrev han sgu under!! Jeg er bare så glad, nu er den sag endelig også ude af verden. Glæder mig meget til at få mit pigenavn tilbage og dermed een gang for alle ligge mit ægteskab bag mig  

SLETTET af moderator

Anmeld

18. august 2010

betski

SLETTET af moderator

Tak skal du ha Linda.. Navnet kan først ændres til oktober, da vi skal ud at rejse til september og billetter købt med vores navne som de er nu. Men glææææder mig så meget til at blive mig igen. Ja det lyder måske underligt. Men min ex har et meget anderledes efternavn og jeg selv et ganske almindeligt ...sen navn. Bliver rart at få det tilbage og ikke længere være en del af ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.