Det skønneste guldkorn haha... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

4kløver

Totalt iorden musik smag Husker selv at jeg var til koncert med dem og Mc einer og selveste Bubber Det var stort *lol*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

YEEAARRHH elskede RBC - var dog vildest med Sig nej til nakotika, for så kunne man synge med på alle stof navnene, selvom jeg ikke anede hvad det var for stoffer men synes det lød sejt at jeg kunne synge dem.

Skøn historie, ja man er sgu blevet gammel Zafir. Husk på det var jo dengang Everlast og Ball jakker var in.

Desværre havde mine forældre ingen penge, så det blev til billige efterligninger Meeen. Det gik. Jeg lavede en STIL ud af at være IKKE mode-mærke-dyr hehe ...

Men det lignede meget godt.

Jeg havde et par gårdsanger sko, med alle sammens autografer, jeg fik efter en koncert på amar

Anmeld

12. august 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Jeg hentede lige Idun i SFO, her for et kvarters tid siden... Men altså - i 'Smag på p3', så var der battle i radioen mellem Rockers By Choice og MC Einer. Hehe... Og undertegnede var jo RBC pige, også i den grad. <3 (også en liiiiille bitte smule Einer, men lang langt inde i skabet...)

Men men. Idun og jeg sidder så i bilen, da værten sidder og fortæller at det var RBC der har vundet. YAY... Så jeg skruer op for radioen og 'Engel' ryger ud af højtalerne. Jeg synger/80'er rapper med og Idun syns mor er LIIIIIIDT sjov. Men syntes sangen var rigtig god.

Så fortæller jeg at det var mors ynglingsband da jeg var 11 år gammel og at det var da jeg var ca så gammel som Majse.

Idun siger så: 'Har du dem så på CD eller hva?'

Mor: 'Dengang var det på kassettebånd'

Idun: 'Skal du så have sat dem over på CD?' (vi har jo fået de andre ting over på cd...)

Mor: 'Ja, det kan man godt'

Idun: 'Altså - havde I også radio så????'

Mor: 'ORK ja - det kan du tro. Også optagede vi tingene fra radioen'.

Så er det Idun begynder at SKRALDGRINE...

Idun: 'Ai altså MOAR!!! - Hvad så? Satte I kameraet op foran radioen eller hva? - Det er simpelthen bare den bedste historie du har fortalt - hvor er du sjov moar!!'

Mor begynder at grine og siger, at det jo var på kassettebånd, man optagede fra radioen og at hun måtte jo spørge far, hvis hun ikke troede på mig.

Idun griner bare videre og syntes jeg simpelthen er FOR SKÆG... Totalt old school mor altså... HAHA...

Men altså RBC, syns hun var cool

ENGEL

Haha, hvor sødt... Men det er sgu nok heller ikke så nemt for børn at forstå hvordan tiderne har ændret sig

Må lige komme med en sidebemærkning; WHAT!? -Er du allerede i uge 37! Det er satme gået stærkt... Det var dog vildt!!! Det er jo satme ikke længe siden, at du fortalte det, og fortalte om alle de spekulationer i havde i starten omkring det... Det forstår jeg slet ikke noget af!

Anmeld

12. august 2010

Moderator

~~M.Nielsen~~ skriver:

Haha, hvor sødt... Men det er sgu nok heller ikke så nemt for børn at forstå hvordan tiderne har ændret sig

Må lige komme med en sidebemærkning; WHAT!? -Er du allerede i uge 37! Det er satme gået stærkt... Det var dog vildt!!! Det er jo satme ikke længe siden, at du fortalte det, og fortalte om alle de spekulationer i havde i starten omkring det... Det forstår jeg slet ikke noget af!

Ja, jeg forstår det heller ikke... :-S Men det er altså lige før det er snart...

Anmeld

12. august 2010

Bare mig..

Zafir skriver:

Ja, jeg forstår det heller ikke... :-S Men det er altså lige før det er snart...

Ja, det er lige før, at det er MEGET snart! Jeg har ikke lige fulgt 100 procent med herinde siden jeg fødte, men vidste i hvad det blev? det kan jeg ikke lige huske

Anmeld

12. august 2010

Moderator

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er lige før, at det er MEGET snart! Jeg har ikke lige fulgt 100 procent med herinde siden jeg fødte, men vidste i hvad det blev? det kan jeg ikke lige huske

Jæp Det blir en pige Lillesøster Frigg...

Anmeld

13. august 2010

Maise

Zafir skriver:

Desværre havde mine forældre ingen penge, så det blev til billige efterligninger Meeen. Det gik. Jeg lavede en STIL ud af at være IKKE mode-mærke-dyr hehe ...

Men det lignede meget godt.

Jeg havde et par gårdsanger sko, med alle sammens autografer, jeg fik efter en koncert på amar

haha jeg sang foran ostehandleren på valbylanggade og spillede blokfløfte med en veninde. det gjorde vi MANGE gange og vupti så kunne jeg købe mig en ball jakke. Everlast arvede jeg fra min søster der tjente sine penge i en bager. Min mor alene med os så INGEN penge havde hun. det var udsalgstøj, bilka og genbrug jeg gik i.

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Maise skriver:

haha jeg sang foran ostehandleren på valbylanggade og spillede blokfløfte med en veninde. det gjorde vi MANGE gange og vupti så kunne jeg købe mig en ball jakke. Everlast arvede jeg fra min søster der tjente sine penge i en bager. Min mor alene med os så INGEN penge havde hun. det var udsalgstøj, bilka og genbrug jeg gik i.

GODT man fandt en vej, til sidst alligevel HAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.