Erfaring med Oilily taske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

550 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2008

st

Jeg har lidt kig på den fra kollektionen Summer Garden. Jeg er faldet lidt for den der hedder Carry All lavendel

http://www.moana.dk/product.asp?product=6165&s ub=2&page=1

Men er der nogle er jer der kender typen/ fabrikanten? det er jo mange penge at give for en taske. Jeg ved ikke om den bliver for spraglet for mig. Jeg er normalt til neutrale ting, som ikke skriger SE-MIG til verden. Men af en eller anden grund er jeg bare faldet for denne model.

Hvad synes I andre?

st

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2008

Stumpen

Jeg går ud fra at du spørger for at få et ærligt svar og jeg må sige at den slet slet ikke er min stil.. Men nu er jeg så heller ikke typen, der bruger mange penge på tøj, tasker, sko, cremer osv.. Det siger mig niks og nada.. Jeg er også mere til det neutrale og slet ikke til små blomster.. Så nu kan du nok se hvorfor stilen ikke er mig ;)
Men når det er sagt så bruger jeg jo bare pengene på noget andet skidt som bøger og hobbyting..

Men hvis du har lyst til at forkæle dig selv lidt, så købt den tøz, for det skal ikke undre mig, om det er den bette guldklump hjemme ved jer som oftest får nyt... Sådan foregår det i hvert fald her i huset ;)
(H) Anja..

Anmeld

8. juli 2008

st

Du har fuldstændig ret, her i huset er det Mads der får nyt. Og normalt er jeg heller ikke "big spender" på ting til mig selv, og da slet ikke ting der koster mere end 300 kr. Jeg har jo pga su i mange år, ikke haft penge til at bruge på mig selv, men jeg fik nogle i eksamensave, som jeg kan købe noget for. Jeg har bare ingen idé om hvad det lige skal være.
Jeg har faktisk, efter at have sovet på det, besluttet mig for ikke at bruge penge på tasken. Jeg kommer med garanti ikke til at bruge den, og vil ret hurtigt fortryde at jeg havde brugt 800 bananer på den. Jeg tror jeg vil på jagt efter et maleri til stuen i stedet for. Den vil jeg nok få mere glæde af, og ikke mindst glæde i længere tid.

st.

Anmeld

8. juli 2008

Stumpen

Hov hov, nu tænker du jo praktisk.. Husk at forkæl dig selv med de penge, det er dig der ar klaret den uddannelse.. Er der slet ikke noget st ønsker sig og som kun st får glæde af???
Jeg dur ikke selv til at købe på den måde, men man kan jo altid sige at det skal andre gøre ;):P
(H)

Anmeld

8. juli 2008

3rollinger

Hej st

Jeg kunne sagtens selv have vaeret afsender paa Stumpens foerste indlaeg. Jeg er helt enig i hendes udsagn.

Men nu hvor du har sovet paa det og ikke tror du faar brug for tasken, saa skal du ikke koebe den. Men du skal bruge de 800 paa en anden luksusting som du ved du kommer til at bruge. Synes du skal gaa ud og forkaele dig selv lidt. Jeg er sikker paa at du fortjener det.

Hvad med en ny bikini eller en tur til frisoer "med det hele" eller noget i den stil.

Knus
st

Anmeld

10. juli 2008

Truttenberg

Jeg syntes den er feed ... Men det kommer nok ikke bag på nogen :))

Anmeld

10. juli 2008

Munder

Hej Trut

Dejligt med et lille pip fra dig.

Håber alt er vel;)

:) Dorte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.