Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev det Filucas 1. skoledag, nøj hun glædede sig og har gjort det LÆNGE! Havde som hun selv sagde inden vi kørte: "ettusinde og femhundrede sommerfugle i maven"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du er godt klar over at hun måske overgår din sprødhed..
ja hun er sgu en flot pige..
dejligt det gik godt..
lyder til at hun har haft en super dejlig første skoledag og hvor er hun bare super køn
Susan1978 skriver: Du er godt klar over at hun måske overgår din sprødhed.. ja hun er sgu en flot pige.. dejligt det gik godt..
Ha ha Susan, jamen den er overgået forlængst, jeg er jo ved at være en halvgammel kost midt i 30'erne
lene skriver: lyder til at hun har haft en super dejlig første skoledag og hvor er hun bare super køn
Tak Lene, ja det gik supergodt og hun var så stolt (og forældrene bestemt også)!!!! :-)
dejlige billeder Tina.. hun ser stolt ud knus Heidi
Annette skriver: Flooootte tøs, ja nu er hendes mor degraderet til sprød kost nr. 2 Rigtig stolt pige, det kan man da seMen kan ikke lige se de stolte forældre, hihiKnus Annette
Flooootte tøs, ja nu er hendes mor degraderet til sprød kost nr. 2 Rigtig stolt pige, det kan man da seMen kan ikke lige se de stolte forældre, hihiKnus Annette
Næh nogle sku jo tage billederne Fik lige tømt kameraet, der var lige lidt flere billeder i, de andre er fra min iphone....
Så sætter lige et par stykker på med bedstevennerne fra børnehaven:-)
Heidimed lea skriver: dejlige billeder Tina.. hun ser stolt ud knus Heidi
Tak Heidi :-) Hun er jo forresten kommet i klasse med Nini, kan ikke huske om jeg har fortalt det?
WAW hvor er hun sød...smukke filusen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128