Jeg har ikke mærket liv i et par dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Englebisse

*A* skriver:

Så har jeg været på fødegangen.

Den søde jordemoder sagde at alt var i skønneste orden. Hun fandt hjertelyd på dem begge to. Hun mente at den ene tvilling (den som jeg ikke har kunnet mærke) muligvis havde vendt sig, så den lå med ryggen ud mod maveskindet og dermed sparkede "ind ad".

Nu er jeg rolig igen og jeg har en tid hos jordemoderen på mandag (den tid har jeg hele tiden haft)!

Det var godt at hører

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Lillefe

*A* skriver:

Den søde jordemoder sagde at alt var i skønneste orden. Hun fandt hjertelyd på dem begge to. Hun mente at den ene tvilling (den som jeg ikke har kunnet mærke) muligvis havde vendt sig, så den lå med ryggen ud mod maveskindet og dermed sparkede "ind ad".

Nu er jeg rolig igen og jeg har en tid hos jordemoderen på mandag (den tid har jeg hele tiden haft)!

Pyha det var godt!! dejligt at høre.. Knus herfra

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

*A* skriver:

Hvor dejligt at høre

Anmeld

12. august 2010

*A*

Tak for jeres hilsener...

Ja, man bliver jo bange når det sker. Jordemoderen sagde hellere ring en gang for meget og hun kunne sagtens forstå at man blev bekymret. Jeg var faktisk ved at kast op i bilen på vej til fødegangen fordi jeg var så nervøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.