Hørt i bussen i morges:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.590 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Valle81

Asta og jeg og Anton i barnevognen er på vej kl 0735 ned for at aflevere Asta i skolen:0) a

Asta kigger på mig: Moar - idag vil jeg gerne hentes når SFO lukker - hvornår er det det er?

Mig: Jamen det er kl 1700  - hvorfor vil du først hentes der.

Asta: Jo mor - igår havde vi jo aftalt at du skulle komme kl 1600 og du kom jo alt for tidligt ( 1500) og hvis jeg så siger jeg vil blive til skolen lukker - så kan det være jeg ikke bliver hentet så tidligt:0)

Jeg måtte grine og lovede højt og helligt at jeg idag ikke ville komme før klokken var 16.01:0)

Er det ikek sødt - der er bare en der har savnet sine veninder skole og SFO i den 7 uger laaaaaaaaaaaaaange ferie:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

line melias mor

åhhh hvor er hun altså bare skøøøn

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Åhhh hvor er det skønt at hun er så glad for det 

Anmeld

12. august 2010

Sofia

nååååh hun er kær

Anmeld

12. august 2010

VIPpigen

Hvor dejligt at vide hun glæder sig til at skulle afsted, og helst ikke vil hjem igen... hihi..

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

hehe totalt sødt

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sødt

Jeg var også lidt overrasket over at Idun ville i SFO i tirsdags, da skolen startede...  Men altså, det er rart at de har gode venner, der er mere interesante end moar

Anmeld

12. august 2010

smokin

Valle81 skriver:

Asta og jeg og Anton i barnevognen er på vej kl 0735 ned for at aflevere Asta i skolen:0) a

Asta kigger på mig: Moar - idag vil jeg gerne hentes når SFO lukker - hvornår er det det er?

Mig: Jamen det er kl 1700  - hvorfor vil du først hentes der.

Asta: Jo mor - igår havde vi jo aftalt at du skulle komme kl 1600 og du kom jo alt for tidligt ( 1500) og hvis jeg så siger jeg vil blive til skolen lukker - så kan det være jeg ikke bliver hentet så tidligt:0)

Jeg måtte grine og lovede højt og helligt at jeg idag ikke ville komme før klokken var 16.01:0)

Er det ikek sødt - der er bare en der har savnet sine veninder skole og SFO i den 7 uger laaaaaaaaaaaaaange ferie:0)

Årrrrhh det er da til at få et smeltet hjerte af...

Anmeld

12. august 2010

Silas&Mille

Hvor kært

Husk at noter det ned så det kan bruges senere til fortællinger og en eventuelt konfirmation (er jo ikke alle der vælger sådan en)

Anmeld

12. august 2010

Valle81

Tak tøser:0)

Ja det var så sødt - og det er så dejligt og skønt og lettende at hun elsker hendes skole - klassen - sfo'en osv:0)

Da jeg fandt ud af jeg ar gravid med Anton sagde jeg juhuu, nu skal jeg hente Asta tidligt når jeg kommer på barsel så vi rigtig kan hygge - ja op et vist sted med den tanke - mor er yt skole er in:0)

Så jeg må pænt spørge hver dag hvornår hun gerne vil hentes og hver herre til hest hvis jeg kommer 5 min før aftalt:0)

Her er lige billder fra første skoledag i 1.x i tirsdags:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.