Hvornår skal man tage testen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

567 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Mus84

Altså nu er har vi prøvet under ægløsningen. Og vil jo rigtig gerne være gravid, så nu begynder jeg at tænke skal man vente helt til ens menstration skal komme?

Det er nu en uge til halvanden siden jeg havde ægløsning. Og skal først have min menstration omkring d.20.

Hvornår skal jeg tage en graviditetstest??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

tidligst d. 20.

Anmeld

11. august 2010

Muhmi

Du kan godt tage en nu, men den vil højst sansynligt ikke vise meget mere end en skyggestreg som kan være svær at afgøre situationen ud fra... Jeg ville vente til den 20. hvis jeg var dig

Anmeld

12. august 2010

*Cille*

Nu er jeg ikke så erfaren med at tage graviditets tests, men jeg mener der står på pakken at man kan tage dem fra den dag, mens skulle være kommet. Og du bliver også bare skuffet og går og tænker over det hvis du tager en test og den er negativ.

Så slå koldt vand i blodet, tænk på noget andet og tag en test hvis mens ikke dukker op ;o) Ved godt det er lettere sagt end gjort, går selv og venter på at mens (ikke) kommer på lørdag

Good luck!

Anmeld

13. august 2010

Mus84

*Cille* skriver:

Nu er jeg ikke så erfaren med at tage graviditets tests, men jeg mener der står på pakken at man kan tage dem fra den dag, mens skulle være kommet. Og du bliver også bare skuffet og går og tænker over det hvis du tager en test og den er negativ.

Så slå koldt vand i blodet, tænk på noget andet og tag en test hvis mens ikke dukker op ;o) Ved godt det er lettere sagt end gjort, går selv og venter på at mens (ikke) kommer på lørdag

Good luck!

Ja tror os jeg bliver nød til at vente, der er hvis os noget i om at den kan vise positiv, og så ikke være det alligevel.. Jeg må som du"Cille" siger det bare slå koldt vand i blodet..

Og vente til min mens skal komme.... men nøj hvor vil jeg bare gerne være gravid...... Pøj pøj til dig også håber ikke du får din mens selvom man jo godt kan blive gravid og få mens alligevel..  3 krydser for os begge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.