Veér ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2010

banaman89

Har nu den sidste halve time taget tid på "veérne", selvom jeg stadigvæk er meget tvivl om det her overhovedet er veér, men de varer 40-60 sekunder og har en pause på 3:30 til 4:30 minutters pause. Ved ikke helt om jeg skal ringe til fødegangen, da jeg ingen har smerter som jeg ikke kan holde ud(de niver lidt og min mave bliver helt spændt op) ?!

Er bare bange for at de går i sig selv igen eller det bare er snydeveér eller sådan noget.

Mvh Anna ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

<3

banaman89 skriver:

Har nu den sidste halve time taget tid på "veérne", selvom jeg stadigvæk er meget tvivl om det her overhovedet er veér, men de varer 40-60 sekunder og har en pause på 3:30 til 4:30 minutters pause. Ved ikke helt om jeg skal ringe til fødegangen, da jeg ingen har smerter som jeg ikke kan holde ud(de niver lidt og min mave bliver helt spændt op) ?!

Er bare bange for at de går i sig selv igen eller det bare er snydeveér eller sådan noget.

Mvh Anna ..

Hvis du er i tvivl er det nok ikke veer

Spøg til side: hvis du føler der er noget regelmæssigt over det så må du jo til tjek på FG

Anmeld

11. august 2010

Ann.

banaman89 skriver:

Mvh Anna ..

Jeg ville nok lige ringe og hører.

Måske får du bare at vide at du skal afvente kraftigere veer, eller komme ind og lige blive tjekket.

Anmeld

11. august 2010

henh01

hvor langt henne er du? Jeg synes da du bør ringe til fødegangen så de er obs på at du muligvis snart kommer derind til tjek

Anmeld

11. august 2010

Low

Jeg ville også ringe og høre især hvis det ikke er din første

Anmeld

11. august 2010

banaman89

henh01 skriver:

hvor langt henne er du? Jeg synes da du bør ringe til fødegangen så de er obs på at du muligvis snart kommer derind til tjek

Hov gemte jeg lige at skrive , men jeg er 40+1 idag ..

Anmeld

11. august 2010

henh01

Jamen så få dog ringet - det er jo nu så! Man siger jo gerne at man har tildens til at vente længere med nr 2, sommetider for længe

Anmeld

11. august 2010

Mor til 2 fantastiske drenge og venter nr 3

Hejsa jeg synes du skal ringe og snakke med hospitalet.

Uha det er da spændende

Anmeld

11. august 2010

Millesmammi

jeg ville også ringe hvis jeg var dig.

jeg var i tvivl, da jeg fik veer, der var de ikke så slemme i der var 7 min imellem. og det gik lang tid før det begyndte at mærke sådan rigtig som veer.

held og lykke herfra

Anmeld

11. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Syns det lyder som hygge-veerne Det er der hvor du skal få HVILET dig og slappet af...

Inden du skal være moar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.