Piercing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.927 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Sitrani

Hej piger

er der nogen af jer, som har eller har haft en navlepiercing mens I var gravide? Jeg har nemlig hørt, at man ikke kan beholde sin navlepiercing når man får en stor gravid mave, og så ville jeg nemlig bare høre, hvad I gjorde mht. piercingen, da jeres mave voksede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Low

STN skriver:

Hej piger

er der nogen af jer, som har eller har haft en navlepiercing mens I var gravide? Jeg har nemlig hørt, at man ikke kan beholde sin navlepiercing når man får en stor gravid mave, og så ville jeg nemlig bare høre, hvad I gjorde mht. piercingen, da jeres mave voksede?

Jeg tog min ud da den begyndte at stritte og være øm og det var omkring uge 20. Jeg har taget den i igen efter fødslen helt uden problemer og hullet er ikke groet sammen

Anmeld

11. august 2010

Millesmammi

Low skriver:

Jeg tog min ud da den begyndte at stritte og være øm og det var omkring uge 20. Jeg har taget den i igen efter fødslen helt uden problemer og hullet er ikke groet sammen

det samme her (:

man kan jo ikke have at piercingen springer ud af sig selv når navlen popper ud .

selvom min aldrig nåede at poppe ud

Anmeld

11. august 2010

Sitrani

Ok. Super!

Tak for svarene!

Så længe man kan tage den i igen bagefter, så er det bare i orden

Anmeld

11. august 2010

Low

Linek skriver:

det samme her (:

man kan jo ikke have at piercingen springer ud af sig selv når navlen popper ud .

selvom min aldrig nåede at poppe ud

Nej vel?

Og min navle var HELT ude til sidst så jeg var glad for at jeg tog den ud

Anmeld

11. august 2010

Low

Min navle så sådan ud her til sidst

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.