erfaringer med kombi vogne!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. august 2010

henh01

Har besluttet mig for at købe en kombi vogn.. Nogen der vil dele deres erfariinger med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

N&J

jeg har været rigtig glad for min, dog er der to ting der mangler, det er en Trille Vicky, der er ikke vendbar styr, men vendbar kasse, og så er der kun bremse i den ene ende.. men ellers så valgte jeg den, fordi den er lige så lang som en barnevogn og er også rigtig bred.. så den fungere super.. og så har den en stor kurv under, har dog en lille madres liggende i den, fordi min datter jo skulle ligge blødt.. 

Anmeld

11. august 2010

henh01

N&J skriver:

jeg har været rigtig glad for min, dog er der to ting der mangler, det er en Trille Vicky, der er ikke vendbar styr, men vendbar kasse, og så er der kun bremse i den ene ende.. men ellers så valgte jeg den, fordi den er lige så lang som en barnevogn og er også rigtig bred.. så den fungere super.. og så har den en stor kurv under, har dog en lille madres liggende i den, fordi min datter jo skulle ligge blødt.. 

vel ikke en madras i kurven? Griner

Dejligt du har været glad for din. Den jeg har kig på har vendbart styr.

Anmeld

11. august 2010

N&J

vel ikke en madras i kurven? Griner

Dejligt du har været glad for din. Den jeg har kig på har vendbart styr.

Nej i vognen... hehe, altså jeg tror det er vigtigt at tænke over hvad den skal bruges til, jeg skal bruge min længe og til indkøb, så der skulle være plads både i vognen og under den.. 

Anmeld

11. august 2010

louise8723

vi købte barnevognen da jeg absolut ikke kunne få kæresten overtalt til kombi..

men nu her skulle vi købe klabvogn.. og det blev så til en

Safe Performance kombi klapvogn Premium fra bilka.. og nørj den er lækker!!! 98cm i liggemål vendbart styr og punkterfri dæk.. I LOVE IT!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.