3d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
10 svar
0 synes godt om
11. august 2010

bette

så har vi været i silkeborg til 3d scanning.. mikkel var med derinde og han var bare super sød.. og min veninde var med.. steffen var desværre på øvelse.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Susan1978

altså imponerende med de billeder..

bettepigen ser jo faktisk ret utilfreds ud    Bette, det er fordi hun ved at du ikke passer på dig selv.

Anmeld

11. august 2010

bette

Susan1978 skriver:

altså imponerende med de billeder..

bettepigen ser jo faktisk ret utilfreds ud    Bette, det er fordi hun ved at du ikke passer på dig selv.

ser hun utilfreds ud? hmm.. hun sov sådan set.. men måske hun synes at den der scannings dims var lidt belastende

skal nok passe på mig selv... lover det. 

Anmeld

11. august 2010

Susan1978

bette skriver:

ser hun utilfreds ud? hmm.. hun sov sådan set.. men måske hun synes at den der scannings dims var lidt belastende

skal nok passe på mig selv... lover det. 

ja på det sidste billede af hende, ligner hun Emil når han blir utilfreds og sådan trækker trutmund/sur mine.

Anmeld

11. august 2010

bette

Susan1978 skriver:

ja på det sidste billede af hende, ligner hun Emil når han blir utilfreds og sådan trækker trutmund/sur mine.

haha nåh ja det er rigtigt.. hun har en lidt sjov mund.. tror det er fordi hendes kinder er så store  

uhhhhhhh kan slet ikke få tiden til at gå hurtig nok nu.. glæder mig til at se hende når hun kommer.. 

vi kunne også se på 2d at hun har hår på hovedet  

Anmeld

11. august 2010

Mary

Sikke en dejlig lille pige  Så sødt hun da sover!  Kan godt forstå du glæder dig!!!!!

Anmeld

12. august 2010

Muffinmus

hi hi, synes det ser ud som om hun laver trutmund:-)

Fin lille pige der inde må man sige:-)

Anmeld

12. august 2010

Lene76

nåh hvor er hun nuttet...... glæder mig til at se hende når hun kommer ud i denne verden

Anmeld

13. august 2010

Kaufie

Kær trutmund ..... og helt utrolig hvad man kan se på de 3D-scanninger......

Man får jo helt lyst til selv at se sin lille prut i maven...... Måske er det sidste chance, hvis ikke man skal have flere

Anmeld

13. august 2010

Anja

Dejlige billeder af jeres lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.