Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorogPatrick skriver: så vil jeg gerne jeg skal bare have det via posten smiler
så vil jeg gerne jeg skal bare have det via posten smiler
Ok vil du sende mig en PB med adr osv.
Så sender jeg tilbage med konto nr og hvad fragt koster, det skal jeg lige undersøge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lille skriver: Hej Det er desværre ikke min størrelse, men tænkte...de der jakker..hvor har du dog fundet dem henne? Jeg kan SLET ikke finde ventejakker og de to, du har, er vanvittigt flotte!!
Hej
Det er desværre ikke min størrelse, men tænkte...de der jakker..hvor har du dog fundet dem henne?
Jeg kan SLET ikke finde ventejakker og de to, du har, er vanvittigt flotte!!
på www.asos.com under maternity der er meget ventetøj
syntes ikke rigtigt der er noget der er værd og komme efter i DK
Mille83 skriver: 500 kr for de 3, det er den lilla kjole der trækker op da den er helt ny med prismærke og det hele.... 600 kr så får du det hele med....... Glemte forresten og skrive det SELVFØLGELIG er fra røgfrit hjem.
500 kr for de 3, det er den lilla kjole der trækker op da den er helt ny med prismærke og det hele....
600 kr så får du det hele med.......
Glemte forresten og skrive det SELVFØLGELIG er fra røgfrit hjem.
ja tak !!!!
mamalicious skriver: ja tak !!!!
Der er en anden der har sagt ja, men mangler stadig nogle oplysninger og får jeg ikke dem her i aften, ja så er det stadig til salg
Det handler om at være hurtig. Hehe
Mille83 skriver: Der er en anden der har sagt ja, men mangler stadig nogle oplysninger og får jeg ikke dem her i aften, ja så er det stadig til salg Det handler om at være hurtig. Hehe
øvs.... du giver bare lyd...
mamalicious skriver: øvs.... du giver bare lyd...
Skal jeg nok, har stadig intet hørt..
Der er stadig ingen af dem der har sagt de vil købe det der har meldt tilbage, så det er stadig til salg.
Stadig til salg
Ikke længere.... Haps, det er købt
SOLGT
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128