behandling første gang. hvad så anden gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2010

FruEllingsen

Vil lige starte med at sige at vi ikke planlægger nr. 2.

Men nu fik vi jo hjælp til at få Marcus. og må indrømme jeg tænker tit på om hvad så næste gang. skal vi også have hjælp der.

Så kunne godt tænke mig at høre jer der fik hjælp til det første barn. fik i hjælp til nr. 2 også. eller kom den helt af sig selv? og hvor længe gik der så.

Hvor længe skal man prøve 2 gang før man søger læge. er det også et år?

var i på p-piller i mellem jeres børn, eller hvad brugte i af prævention. ??

Hilsen Drømmer. som lige nu har rigeligt i Marcus. men som om et par år eller 3 godt vil gøre ham til storebror

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

FruEllingsen

håber der er nogle som vil svare.

Anmeld

12. august 2010

Sasja77

Hej med dig,

Dejligt at høre at i har fået en dejlig dreng ved hjælp af behandling! Hvis i vil have nr 2 så behøver i ikke at skulle igennem lægen for man skal selv betale da man ikke anses for barnløs længere....så jeg krydser fingre for at en lille ny kan finde vej til jer naturligt:-)
Vi har også selv fået hjælp til at få vores datter og det kunne være dejligt om hun kunne få en lillesøster eller bror og måske naturen kan finde ud af det selv denne gang:-) det har man jo hørt om før...

Stor hilsen
Sasja

Anmeld

12. august 2010

Sofia

Jeg kan ikke sådan umiddelbart svare på dine spørgsmål, men kender et par som ikke kunne få børn, de adopterede derfor to piger fra Asien. Ca. 5 år senere MEGET ud af det blå blev moderen så naturligt gravid - så det sker da, selvom det er uventet - krydser fingre for at du lige pludselig bliver gravid

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

hej hej.. jeg spurgte på hvidovre igang med behandlinger om  man også kunne få hjælp til nummer 2...

staten betaler kun til dit første barn, dog hvis du har fået frosset æg ned kan du tl hver en tid får sat de æg på..

ellers er 2 barn på egne regning...

dog synes jeg tir man høre om at 2 barn tit kommer af sig selv. med mindre man man har et bestemt problem der gør det ik er muligt at blive gravid selv..

Anmeld

20. august 2010

kbh-tøs

Var godt nok også spændt på hvad der blev svaret. Vi var i ISCI beh. og venter nr. 1 til nov. men vi har 8 æg i fryseren på riget og læste noget om at det ikke koster noget, hvis der ikke skal tages æg ud og befrugtes, men blot stimuleres og sættes æg op.

Omvendt, har jeg nemlig også hørt at 2. gang har kroppen prøvet at være gravid, så chancen for at det sker naturligt, er vist større end 1. gang. Men kender desværre ingen der har erfaringer indenfor det felt, da vi er de eneste i vennekredsen der havde brug for hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.