idasmor skriver:
Ida starter i VS d. 1. okt, hvor jeg også starter (nyt) job. Det bliver spændende, både for mig og hende!
Jeg tror Ida har godt af at starte i institution, synes det virker som om hun har brug for at komme ud blandt andre børn. Hun liver op og bliver ivrig, når hun er sammen med andre børn. Hun kan bare ikke finde ud af at lege med dem, hun hiver dem i ørerne og prøver at kravle over dem osv. Hehe skøre tøs!
Er Emilie startet i sin institution nu? Du skriver lige knapt en måned, så er det her midt i sept? Lad mig lige høre, hvordan indkøringen kommer til at gå.
Hun starter også i vuggestue 1/10. og så starter jeg tilbage på job 18/10.
har det lige præcis som du, hun har brug for at komme ud blandt andre børn, det er for kedelig at gå hjemme med moar og hun ELSKER når vi er i mødregruppe fordi der er andre børn, hun er SÅ klar til at komme i vuggestue og så må jeg jo bare lære at give slip!
Nej de første par år er en udfordring.. De kloge siger at børn under 3 må være egoistiske da de ikke kan rumme andre end sig selv, derfor "leger" de heller ikke sammen som større børn gør, jeg kan høre at min datter gør nøjagtig som min!!
Er meget spændt på hvad hun siger til vuggestuen, tror hun kommer til at ELSKE den!!
Nyt job, det lyder hårdt??
jeg har svært nok ved tanken om at vende tilbage til noget jeg kender, det der med at skulle så tidligt op hver morgen!! PUHA.. 
Anmeld