Ny bruger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. august 2010

ESV

hej Alle

Er ny her på siden da jeg indtil for et par timer siden ikke anede den eksisterede.. ;-)

Er så heldig at være mor til en fantastisk lille pige fra novermber 09.

Bor i søborg Kbh

Hvad med jer derude???? Syntes det lidt ser ud som om der ikke sker det store i denne gruppe eller er det bare mig??

ESV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Sees

Hejsa, og velkommen til

Jeg hedder Mette, bor ved Århus, er 22 år, kæreste med Lasse (også 22) og mor til Emil fra maj 2009.
Lasse er dog ikke far til Emil - Men eftersom Emils rigtige far gik fra mig, da jeg var halvvejs i graviditeten, og vi ikke har hørt fra ham siden, er Lasse gået ind og "overtaget" fader-rollen
Jeg håber du falder godt til her på siden. Det er et rart sted

Knus.

Anmeld

24. august 2010

idada

Hejsa,

Jeg er også ny bruger her. Jeg har først fundet siden nu, hvor min barsel er ved at være slut. 

Jeg har en pige fra december 2009. Jeg er 29 og bor også i Søborg (StorKbh).

Er der gang i gruppen her eller?

Anmeld

25. august 2010

ESV

idasmor skriver:

Hejsa,

Jeg er også ny bruger her. Jeg har først fundet siden nu, hvor min barsel er ved at være slut. 

Jeg har en pige fra december 2009. Jeg er 29 og bor også i Søborg (StorKbh).

Er der gang i gruppen her eller?

Hmmm nej det ser ikke ud til der sker det store....

Min pige er fra november 09 så der er ikke så langt mellem dem!!

Ja min barsel er også ved at være slut, om lige knap en måned skal den lille starte i vuggestue... PUHA hvor blev tiden lige af???? kan slet ikke forstå det er gået SÅ stærkt......

Hvad med din lille pige hvornår starter hun i institution??

Anmeld

11. september 2010

idada

ESV skriver:

Hmmm nej det ser ikke ud til der sker det store....

Min pige er fra november 09 så der er ikke så langt mellem dem!!

Ja min barsel er også ved at være slut, om lige knap en måned skal den lille starte i vuggestue... PUHA hvor blev tiden lige af???? kan slet ikke forstå det er gået SÅ stærkt......

Hvad med din lille pige hvornår starter hun i institution??

Ida starter i VS d. 1. okt, hvor jeg også starter (nyt) job. Det bliver spændende, både for mig og hende!

Jeg tror Ida har godt af at starte i institution, synes det virker som om hun har brug for at komme ud blandt andre børn. Hun liver op og bliver ivrig, når hun er sammen med andre børn. Hun kan bare ikke finde ud af at lege med dem, hun hiver dem i ørerne og prøver at kravle over dem osv. Hehe skøre tøs!

Er Emilie startet i sin institution nu? Du skriver lige knapt en måned, så er det her midt i sept? Lad mig lige høre, hvordan indkøringen kommer til at gå.

Anmeld

11. september 2010

ESV

idasmor skriver:

Ida starter i VS d. 1. okt, hvor jeg også starter (nyt) job. Det bliver spændende, både for mig og hende!

Jeg tror Ida har godt af at starte i institution, synes det virker som om hun har brug for at komme ud blandt andre børn. Hun liver op og bliver ivrig, når hun er sammen med andre børn. Hun kan bare ikke finde ud af at lege med dem, hun hiver dem i ørerne og prøver at kravle over dem osv. Hehe skøre tøs!

Er Emilie startet i sin institution nu? Du skriver lige knapt en måned, så er det her midt i sept? Lad mig lige høre, hvordan indkøringen kommer til at gå.

Hun starter også i vuggestue 1/10.  og så starter jeg tilbage på job 18/10.

har det lige præcis som du, hun har brug for at komme ud blandt andre børn, det er for kedelig at gå hjemme med moar og hun ELSKER når vi er i mødregruppe fordi der er andre børn, hun er SÅ klar til at komme i vuggestue og så må jeg jo bare lære at give slip!

Nej de første par år er en udfordring.. De kloge siger at børn under 3 må være egoistiske da de ikke kan rumme andre end sig selv, derfor "leger" de heller ikke sammen som større børn gør, jeg kan høre at min datter gør nøjagtig som min!!

Er meget spændt på hvad hun siger til vuggestuen, tror hun kommer til at ELSKE den!!

Nyt job, det lyder hårdt??

jeg har svært nok ved tanken om at vende tilbage til noget jeg kender, det der med at skulle så tidligt op hver morgen!! PUHA..

Anmeld

11. september 2010

idada

ESV skriver:

Hun starter også i vuggestue 1/10.  og så starter jeg tilbage på job 18/10.

har det lige præcis som du, hun har brug for at komme ud blandt andre børn, det er for kedelig at gå hjemme med moar og hun ELSKER når vi er i mødregruppe fordi der er andre børn, hun er SÅ klar til at komme i vuggestue og så må jeg jo bare lære at give slip!

Nej de første par år er en udfordring.. De kloge siger at børn under 3 må være egoistiske da de ikke kan rumme andre end sig selv, derfor "leger" de heller ikke sammen som større børn gør, jeg kan høre at min datter gør nøjagtig som min!!

Er meget spændt på hvad hun siger til vuggestuen, tror hun kommer til at ELSKE den!!

Nyt job, det lyder hårdt??

jeg har svært nok ved tanken om at vende tilbage til noget jeg kender, det der med at skulle så tidligt op hver morgen!! PUHA..

Hmm, jeg havde ellers lige håbet at kunne få nogle gode råd til indkøringen, men det bliver der vist ikke noget af, hvis de starter samme dag.

Jeg er nu noget spændt på det, vi skal snart ned og holde møde med VS, så håber jeg på at få et bedre indsigt i VS og indkøringen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.